آینه جم: عصر امروز تریلی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش " آش سنگ " را برای کودکان مدارس برازجان اجرا کرد.


به گزارش اینه جم نمایش «آش سنگ» به نویسندگی و کارگردانی زهرا مریدی سه شنبه چهاردهم دی ماه آخرین نمایش خود را در شهر برازجان و مدرسه عترت برای کودکان برازجانی اجرا کرد.
این نمایش طبق زمان بندی مشخصی از نهم دی ماه در شهرستان های عسلویه، نخل تقی، سیراف، کنگان، دیر، بردخون، خورموج، اهرم و برازجان و روستاهای شنبه، خوشاب و بنه گز اجرا شده که آخرین اجرا مربوط به امروز در روستای خوشاب و شهر برازجان بوده است.

زهره عالی نسب ، مدیر کل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در خصوص اجرای این نمایش اظهار داشت: هدف اجرای این نمایش در سطح استان فراهم کردن لحظاتی شاد برای کودکان و نوجوانان بوشهری و آشنایی با هنر نمایش و تریلی سیار کانون است. هدف ما این بوده که امسال کودکان در مناطق روستایی نیز بتوانند از نمایش لذت برده و لحظات شاد و خاطره انگیزی برای آنان فراهم شود.

 
گفتنی است  نمایش " آش سنگ" به سرپرستی میثم میثاقی و با اجرای زهرا مریدی، محسن قصری، امیرمحمد انصافی، زهره قاسمی و باران ستوده اجرا می شود. این نمایش براساس کتابی به همین نام نوشته‌ی روبرت ژیرو و ترجمه‌ی مصطفی سلیمی توسط زهرا مریدی بازنویسی شده است.

همچنین شایان ذکر است گروه نمایشی تریلی سیار کانون در ادامه مسیر خود پس از عبور از استان هرمزگان به استان خوزستان خواهند رفت.

[کد خبر:AJ19943]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب