20924eee46_9947.jpg

آینه جم: تیم فوتبال شاهین بوشهر در بازی دوستانه تیم فوتبال امید پارس جنوبی جم را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری " آینه جم" ، تیم فوتبال شاهین بوشهر در ادامه آماده سازی خود برای حضور در لیگ دسته دوم کشور عصر امروز در دیداری دوستانه به میدان رفت.

دیدار دو تیم شاهین بوشهر و امید پارس جنوبی جم از ساعت 18 در مجموعه ورزشی پایگاه هوایی برگزار شد که در نیمه اول شاگردان احمدزاده با ترکیبی از بازیکنان با تجربه خود وارد میدان شد و با ارائه بازی برتر در این نیمه 3 گل وارد دروازه مهمان جوان خود امید پارس جنوبی کرد که مجید خدابنده لو دو بار از روی نقطه پنالتی و حسین غریبی برای سفید پوشان بوشهری گلزنی کردند.

در نیمه دوم امید پارس جنوبی یکی از تیمهای حاضر در لیگ برتر امیدهای کشور بازی را خوب و با برنامه شروع کرد و دو گل از سه گل خورده را توسط علی ریسی جبران کرد اما بعد از این گل باز این تیم شاهین بود که روند بازی را در دست گل و موفق شد دو بار توسط هادی اصغری مهاجم با تجربه خود و افشین محمدی از روی نقطه پنالتی دروازه جمی ها را باز کند تا این دیدار پر گل با برتری 5 بر 2 شاهینی ها به پایان برسد.

قابل ذکر است احمدزاده فردا به بازیکنان خود استراحت داد تا روز پنجشنبه باز هم در دیداری دوستانه به میدان بروند./دی اسپورت

[کد خبر:AJ17652]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب