آینه جم: فرمانده انتظامی بوشهر در گفت و گو با آینه جم از کشف 6میلیارد کالای قاچاق در 24ساعت گذشته در استان بوشهر خبرداد.

به گزارش آینه جم: فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در 24ساعت گذشته بالع بر6میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شده است اظهار داشت: شربت و قرص های مخدر،شکر، سیگار، برنج و لاستیک عمده کالاهای قاچاق کشف شده می باشند.
سردار حیدر عباس زاده گفت:در پی دریافت گزارشهای مردمی مبنی بر خرید و فروش شربت و قرص های مخدر در یک مغازه داروگیاهی در شهر گناوه پس از اطمینان پلیس از این موضوع با حکم قضایی این مغازه مورد بازرسی قرار گرفت که بیش از 2000عدد انواع قرص مخدر ، 2440میلی لیتر شربت مخدر و مقداری نیز مواد مخدر ماری جوانا کشف شد،
وی تصریح کرد: در بازرسی پلیس از دومحل نگهداری کالای قاچاق در یکی از روستاهای گناوه بالغ بر 600هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، دوقبضه اسلحه و بیش از 100تیر فشنگ کشف شد.
این مقام ارشد پلیس همچنین از کشف حدود 600کیسه40کیلویی برنج خارجی با تاریخ تولید و مصرف نامعتبر در خروجی شهرستان دشتستان خبر داد و بیان کرد عملیاتهای روز گذشته پلیس در شهرستانهای عسلویه ، دیر و دشتی منجر به کشف بیش از 1000کیسه 50کیلویی برنج و شکرخارجی فاقد مجوز، لاستیک و کولر گازی شده است.
سردار عباس زاده تصریح کرد: در مجموع بیش از 6میلیارد ریال کالای قاچاق روز گذشته کشف شده است.

[کد خبر:AJ17463]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب