آینه جم ، مدیرعامل اتحادیه قرآنی جنوب استان بوشهر از موفقیت دو قاری نونهال استان در طرح ملی اسوه، آموزش جامع قرآن شورای عالی قرآن خبر داد.

به گزارش آینه جم ، ابراهیم مرادی با اعلام این خبر افزود: ابراهیم توانچه و صادق رفعتی دو قاری نونهال بوشهری موفق شدند با نمایش توانمندی های خود در این طرح ملی پذیرفته شوند و پیش از این نیز علیرضا بازیاری و علیرضا لطفی به این موفقیت دست یافته بودند.

مرادی تصریح کرد: با تایید شورای عالی قرآن کشور قاریان می توانند در حضور رهبر انقلاب و صدا و سیما قرائت داشته باشند که این موفقیت نشان از توجه آموزش در استان می باشد که جهشی ارزشمند در فعالیت های قرآنی را رقم زده است.

وی با تبریک این دستاورد به قاریان و خانواده آنان، تاکید کرد: همه این موفقیت ها حاصل مشتکار خود نونهالان و نوجوان و دلسوزان قرآن استان و اساتیدی همچون استاد کشتکار است که قدردان زحمات آنها هستیم.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان افزود: در سال جاری ۱۷۰ قاری نونهال در کلاس های اتحادیه مام نویسی کرده و با استعدادیابی این اتحادیه گام های خوبی در رشد قرآنی استان خواهیم داشت.

مرادی در پایان با اشاره به جایگاه خوب بوشهر در بین استان های قرآنی کشور گفت: در روزهای اخیر دارالقرآن استان رتبه اول فعالیت های قرآنی کشور در بین تمام استان ها کسب کرد که خود افتخار دیگری برای جامعه قرآتی استان به حساب می آید.

رفعتی از قاریان نوجوان شهرستان جم و توانچه دیری ( آبدان) است.

منبع: عصر بوشهر

[کد خبر:AJ17138]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب