000000000000000077777fpj.jpg

آينه جم : سه شنبه می تواند روز تاریخی برای مردم جم و فوتبالدوستان جنوب استان باشد.

به گزارش «آينه جم »؛ ساعت 17 امروز در جریان بازی پلی آف لیگ دو، تیم پارس جم میزبان نفت و گاز گچساران است. شاگردان مهدی پاشازاده برای صعود نیاز به یک برد مقتدرانه دارند. پارسی ها که در فصل اخیر لیگ دو به عنوان یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ دو معرفی شده بودند، امیدوارند در این بازی خانگی گلی را دریافت نکنند و با خیالی آسوده برای بازی برگشت در خانه حریف امیدوار باشند.

پاشازاده و شاگردانش به اهمیت این موضوع به خوبی واقف هستند و سعی خواهند کرد در بازی رفت کار را تمام کنند. نماینده استان بوشهر که در دور اول بازی ها با اقتدار کارش را به پایان برد در مرحله دوم موفق نشد مقام اول را کسب کند و به عنوان تیم دوم راهی جدال مرگ و زندگی در پلی آف شد.

استان بوشهر که سالهاست تنها با یک تیم در لیگ یک حضور دارد، امیدوار است با پیروزی در دو بازی رفت و برگشت دومین سهمیه لیگ یکی را به دست اورد. اتفاقی که می تواند به فوتبال استان بوشهر خبر خوشایندی باشد.

حریف  پارس جنوبی جم تیم خوب و پر تماشاگر نفت و گاز گچساران است که آنها هم در گروه خود دوم شده و راهی این مرحله گردیده اند.تیمی قابل احترام که نشان داده بازی فیزیکی را به خوبی بلد است و خط حمله زهردارش می تواند هر حریفی را آزار دهد.

گچساران مربی دارد که نحوه کار در لیگ های پایین را به خوبی بلد است و برای هر دو بازی رفت و برگشت برنامه خواهد داشت اما در سوی مقابل مهدی پاشازاده می خواهد چهارمین صعود خود را به لیگ یک جشن بگیرد و نشان دهد کارش را به خوبی بلد است.

ملی پوش سابق فوتبال ایران که بازی در تیم منتخب دنیا را نیز تجربه کرده در بازی مقابل نفت و گاز بیش از گذشته هواداران پرشور جمی را پشت سر خود خواهد دید.برد خانگی می تواند چشم استان را به بازی برگشت و کسب سهمیه امیدوار کند.

علاقه مندان به فوتبال در جم و شهرستانهای نزدیک اگر صعود و کسب سهمیه را می خواهند باید ورزشگاه شهرک توحید را لبریز کرده و 90 دقیقه تیم خود را تشویق کنند.جم این منطقه صنعتی و البته با سابقه دیرینه فرهنگی زیاد لیاقت داشتن یک تیم فوتبال را در لیگ یک دارد.

انتظار می رود امروز جمی ها در خانه نمانده و با حضوری چند هزار نفره زمینه حمایت و پیروزی تیم شهرشان را فراهم کنند./فوتبال بوشهر

[کد خبر:AJ15779]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب