آینه جم : مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: پارس جنوبی پیشتاز چند رشته ورزشی در کشور است.

به گزارش«آینه جم » به نقل ازمهر؛  مهدی یوسفی عصر چهارشنبه در نشست روسای ورزش شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: پارس جنوبی یک میدان مشترک گازی بین ایران و کشور قطر است که به عنوان بزرگترین میدان گازی جهان شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش ایرانی پارس جنوبی ۲۴ فاز پالایشگاهی طراحی شده است، اضافه کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی وزارت نفت شاهد اجرای برنامه‌های توسعه در پارس جنوبی و افزایش برداشت گاز از این میدان هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به طراحی ۲۷ مجتمع پتروشیمی در پارس جنوبی، بیان کرد: شکل‌گیری تمدن صنعتی موجود در پایتخت انرژی ایران حاصل تلاش شبانه‌روزی کارکنان و خانواده‌های آنان است.

وی به تلاش و برنامه‌ریزی وزارت نفت برای توسعه ورزش همگانی اشاره کرد و افزود: توسعه ورزش همگانی راهبرد وزارت نفت است که حاصل آن تربیت نیروهای توانمند و متخصص برای انجام برنامه‌ها و استمرار تولید است.

یوسفی با اشاره به برخی از اقدامات سازمان منطقه ویژه پارس در زمینه توسعه برنامه‌های ورزشی، بیان کرد: این سازمان در زمینه حمایت از ورزش همگانی و همچنین ایجاد زیرساخت‌های ورزشی گام‌های مهمی را برداشته است.

وی افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی در عرصه قهرمانی در ورزش‌های ووشو و فوتبال ساحلی دارای جایگاه قهرمانی کشور بوده و تیم فوتبال پارس جم نیز در جایگاه اول فوتبال دسته دوم کشور است.

[کد خبر:AJ14518]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب