آينه جم: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در اجرای دستورالعمل پرداخت مبتنی بر عملکرد رتبه برتر از بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را کسب کرد.
به گزارش آينه جم به نقل از  روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛ در این همایش که مدیر کل دفتر ارزیابی و فن‌آوری و تدوین سلامت وزارت بهداشت و رییس اداره تعرفه و استاندارد سازی وزارت نیز حضور داشتند، از دانشگاه علوم پرشکی بوشهر به عنوان دانشگاه برتر در اجرای دستورالعمل پرداخت مبتنی بر عملکرد تقدیر شد.
گفتنی است بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر نیز یکی از سه بیمارستان برتر در اجرای سامانه قاصدک معرفی و از مسئول سامانه قاصدک بیمارستان آقای مسعود شاهینی نیز تقدیر به عمل آمد.
در همایش دو روزه‌ای که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور 44 دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در اجرای دستورالعمل پرداخت مبتنی بر عملکرد رتبه برتر از بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را کسب کرد.
گفتنی است در این همایش تمامی دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌های جدید در مورد سامانه قاصدک مورد بررسی و بازآموزی قرار گرفت.
همچنین در این همایش 10 دانشگاه گزارش عملکرد و تجربیات خود را ارایه کردند که در این بین مسئول دبیر خانه پرداخت مبتنی بر عملکرد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آقای علی بن هلال نیز به عنوان نماینده دانشگاه به ارایه مراحل استقرار دستورالعمل و طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد در دانشگاه علوم پرشکی بوشهر و بیان تجربیات پرداخت و در پایان نیز از مسئول دبیر خانه پرداخت مبتنی بر عملکرد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اهدا لوحی تقدیر شد.
[کد خبر:AJ12657]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب