آینه جم:معاون قضایی رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: دستگاه قضایی استان بوشهر برای مقابله با زمین خواری جدی است.

 

به گزارش خبرنگار آینه جم، محمد جعفر مقدس صبح پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: برای ارتقای سطح کیفی کار در دستگاه قضایی مدیران و قضات باید تقوای الهی پیشه کرده و با اندیشه الهی کار خدمت رسانی به مردم را سرلوحه خود قرار دهند.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه بیشترین آمار جرایم 9 ماهه نخست امسال مربوط به پرونده‌های سرقت است، تاکید کرد: با سارقین برخود جدی خواهیم شد.

جم

وی گفت: اعتماد مردم به دستگاه قضایی باعث افزایش امنیت می شود و هرچه مدیران و قضات کارآمدی بیشتری از خود نشان دهند اعتماد مردم نبز نسبت به آنان افزایش می یابد.

این مسئول با بیان اینکه دستگاه قضایی استان در مقابله با زمین خواری و حفاظت از بیت المال جدی است گفت: به زودی کمیته حفاظت از بیت المال در شهرستان جم تشکیل می شود.

مقدس افزود: در همین راستا و به زودی کمیته حفاظت از بیت المال به ریاست بحرانی رییس کل دادگستری استان در شهرستان جم تشکیل خواهد شد و هدف آن صیانت از منابع ملی و مبارزه علیه زمین خواری است.

مقدس در پایان تاکید کرد: پست ها امانت الهی هستند همه باید تلاش کنیم که در پایان  این امانت الهی به نحو احسنت انجام دهیم.

در این آیین از زحمات سعيد باغباني دادستان سابق شهرستان جم تقدیر شد و با حكم رئيس كل دادگستري استان بوشهر ‏ حجت الاسلام عباس فقیه به عنوان دادستان جدید جم منصوب شد.

[کد خبر:AJ2572]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب