به گزارش آینه جم:رضا عوض‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم با تبریک عید غدیر و دهه ولایت و امامت اظهار کرد: حضرت علی (ع) الگویی برای همه مردم جهان و پیروان سایر ادیان است و باید جشن‌های غدیر با کیفیت بالایی برگزار و نسبت به تبیین ابعاد مختلف این واقعه بزرگ اهتمام ورزیم.

وی افزود: خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد شرایط لازم برای رفاه و آسایش مردم از مهم‌ترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید است و در استان بوشهر نیز شاهد انجام اقدامات بسیار ارزشمندی هستیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: امسال تاکید استاندار بوشهر بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ویژه پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالاست و به فضل خدا با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

عوض‌پور در ارتباط با شرایط موجود در پروژه‌های عمرانی جم گفت: جم دارای پتانسیل بالایی است و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان جم گامی در پیشرفت شهرستان است.

وی از تخصیص 400 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان جم خبر داد و اظهار کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف قرار دارد که بیشتر آنها در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برخی از پروژه‌های شهرستان جم نیز تا نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

عوض‌پور از تخصیص اعتبارات امسال در جم خبر داد و افزود: در ارتباط با تخصیص اعتبارات در شهرستان جم تلاش‌های خوبی صورت گرفته و تاکنون 15 درصد اعتبارات شهرستان در سال جاری تخصیص پیدا کرده که امیدواریم تا آذرماه به 30 درصد افزایش یابد.

وی بیان کرد: نظارت خوبی بر پروژه‌ها انجام می‌شود و سرعت بخشیدن و کیفیت‌بخشی به پروژه‌ها مهم‌ترین اولویت این مجموعه است.

[کد خبر:AJ3021]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب