00000001028735.jpg

 

آینه جم-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر مسیر راهپیمایی روز قدس در ۲۳ شهر استان بوشهر را اعلام کرد.
به گزارش آینه جم؛حجت‌الاسلام یوسف جمالی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش اسرئیل اظهار کرد: نسل‌کشی و جنایت رژیم صهیونیستی در هفت ماه گذشته در حمله به غزه سبب افزایش آگاهی های مردم جهان از این رژیم اشغالی دارد.
وی افزود: این شرایط سبب شده که هر روز شاهد تجمع و راهپیمایی مردم جهان در حمایت مردم غزه و محکوم کردن جنایات اسرائیل باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: حمله‌های وحشیانه به مردم بی‌دفاع غزه و ساختمان کنسولگری ایران در دمشق نشان از نفس‌های آخر این رژیم جعلی است.
جمالی ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بوشهر ساعت ۱۰ صبح از مسجد توحید تا جایگاه نماز جمعه بوشهر برگزار می‌شود و سخنران پایانی این مراسم حجت‌الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۲۴۰ شهر و روستای استان بوشهر برنامه ریزی شده که در مراکز شهرستان به مصلی نماز و در روستاها به مساجد اصلی ختم می شود.
وی از عموم مردم شهیدپرور استان بوشهر دعوت کرد با حضور در این مراسم بار دیگر ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین جنایات کودک‌کشان صهیونیستی محکوم کنند

000000100028836.jpg

00000071028837.jpg

 
 
 
[کد خبر:AJ45242]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب