3673740.jpg

 

 

آینه جم ؛ سه روز پیش خبری منتشری شد که دستگاه سی تی اسکن بیمارستان کنگان از کار افتاده است. در پی اعلام این خبر، بیماران این شهرستان به مرکز تصویربرداری جم ارجاع شدند.
 
به گزارش آینه جم ؛ با افزایش حجم مراجعات به مرکز تصویربرداری بخش خصوصی جم، دو روز پیش سی تی اسکن این مرکز هم دچار مشکل شد و طبق اعلام مسئول مرکز تصویربرداری جم، شرکت پشتیبان برای تعمیر دستگاه، هزینه ای حدود ۵۳۰ میلیون تومان درخواست کرده است.
 
گویا مسئول مرکز تصویر برداری جم با مشکل نقدینگی برای تعمیر دستگاه مواجه شده و نیاز به امهال تسهیلات دریافتی قبلی از بانک توسعه تعاون برای دریافت تسهیلات جدید و رفع مشکل دارد.
 
از سوی دیگر بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه هم فقط امکان پذیرش بیماران با فوریت اورژانسی دارد و حجم محدودی از متقاضیان بدحال پذیرش می شوند که شرایط را به شدت برای مدیریت بیماری کرونا در جنوب استان دشوار ساخته است.
 
عدم راه اندازی مجدد سی تی اسکن کنگان و جم باعث افزایش بیماران بخش های ویژه کرونایی می شود چرا که مراکز درمانی ناچارند بیماران مشکوک را به دلیل عدم اطمینان از درگیری ریه، در این بخش بستری کنند.
 
در همین حال، امروز روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پیامی اعلام کرده: دستگاه های سی تی اسکن جم و کنگان در حال رفع مشکل هستند” این در حالی است که بررسی خبرنگار آوای بوشهر نشان می دهد پروسه رفع مشکل با توجه به شرایط موجود، طولانی خواهد شد و باید تدبیری عاجل در این زمینه انجام شود.
 
به نظر می رسد یکی از راهکارهای سریع برای حل مشکل سی تی اسکن کنگان و جم، کمک شرکت های مستقر در منطقه است تا وضعیت خدمات دهی به بیماران کرونایی جنوب استان بوشهر با اختلال جدی مواجه نشود.
 
*** آوای بوشهر
[کد خبر:AJ35478]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب