028616467450.jpg

 

آینه جم: مدتهاست صف طولانی مقابل مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودروها در بوشهر گلایه مراجعان را در پی داشته است.

به گزارش آینه جم؛ این موضوع ضمن اینکه باعث می شود افراد ساعت ها قبل از شروع بکار مرکز، در صف قرار بگیرند، چون زمان مشخصی برای طی شدن روند کار وجود ندارد، یک روز کاری مراجعان را به خود اختصاص می دهد.

حالا رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر خبر داده: طرح نوبت دهی اینترنتی برای دریافت خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک در بوشهر از فردا (۸ مهر) اجرایی می‌شود.

سرهنگ قدرت الله کشکولی با بیان اینکه دیگر به افرادی که نوبت اینترنتی نگرفته اند خدماتی ارائه نمی شود، بیان کرد: شهروندان با هدف صرفه‌جویی در وقت و کاهش زمان انتظار، می توانند از خانه نوبت بگیرند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر بیان کرد: افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه پلیس راهور ۱۲۰ و یا سامانه nobatdehi.epolice.ir نوبت اینترنتی را براساس نوع خدمات درخواستی برای همان روز و یا روز‌های بعد دریافت کنند و در همان ساعت و تاریخ تعیین شده به مرکزی که از آن وقت گرفته‌اند مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: تمام اطلاعات ثبت شده در سامانه هنگام ورود به مرکز تعویض پلاک بررسی می‌شود و فقط به دارنده کد ملی و یا وکیل قانونی و خودرو با شماره پلاک ثبت شده در نوبت اجازه ورود داده می‌شود تا از فروش نوبت جلوگیری به عمل آید.

کشکولی بیان کرد: توصیه می‌شود افراد قبل از گرفتن نوبت مدارک مورد نیاز را تکمیل کنند تا امکان استفاده حداکثری و بهینه از سامانه مذکور برای همگان فراهم شود.

[کد خبر:AJ33834]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب