01508694.jpg

 

 

 

آینه جم؛   مدت کوتاهی از سقوط پارس جنوبی‌جم به لیگ دسته یک فوتبال می گذرد و حرف و حدیث‌ها هنوز پایان نیافته‌است. در این میان عده‌ای نماینده فعلی را مقصر می‌‌خوانند و عده‌ای، نماینده سابق را.
شیخ موسی احمدی که در زمان نمایندگی او، تیم فوتبال پارس جم شکل گرفت، با گذشت چندماه از آغاز فعالیت جدیدش در مجلس متاسفانه شاهد سقوط این تیم به لیگ پایین‌تر است و این آغاز راهی پرچالش در ابتدای راه نمایندگیش می‌باشد.
همه نگاه‌ها یا عادلانه‌تر بگوییم بیشتر نگاه‌ها به سمت شیخ مجلس‌نشین است؛ اما هنوز نه از نفتی‌ها صدای امیدوارکننده‌ای به گوش می‌رسد و نه از شیخ.
یا هنوز همه در شوک هستند و یا بی‌میل. قضاوت کمی سخت است؛ اما شنیده‌ها از بی‌میلی عمدی نفتی‌ها حاکی‌است. شیخ هم اگر فشارهای هواداران و اطرافیان جمی‌اش نباشد، ظاهرا آنچنان بی‌میل به این بی‌میلی نیست. هر چند فعلا باید خوشبین بود تا در آینده چه بازی رخ نماید و چه پرده‌ها برافتد.
در این میان اتحاد در جنوب استان و به ویژه شهرستان جم، حلقه مفقوده و حلال مشکلات خواهد بود. اختلاف در شهرستان و یا لابیگری‌های فرصت‌طلبان دور و نزدیک، می‌تواند ما را از اصل دور کند و بی‌میلی‌ها را تشدید.
به نظر می‌رسد تشکیل یک کارگروه فوری حداقل سی‌نفره از پیشکسوتان و دلسوزان فوتبال از نقاط مختلف شهرستان و با گرایش‌های مختلف سیاسی و جناحی، توسط رییس هیئت فوتبال یا رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، می‌تواند پایه‌های این همدلی را به خوبی پی‌ریزی کند.
فرصت آغاز لیگ بسیار کوتاه است و متاسفانه اختلافات در سطوح مختلف تیم بسیار زیاد. جوشش این اتحاد و همدلی باید از دلسوزان متحد شهرستان جم آغاز شود.  / سی کن
[کد خبر:AJ33629]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب