404706.jpg

 

‌ 
آینه جم: محمد حسینی  فرماندار جم اخیرا گفته  مردم با توجه به شیوع کرونا به ویژه در بخشی از شهرک های مسکونی نفت و گاز ، برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان از ترددهای غیر ضرور به این شهرک ها اجتناب کنند.
این مصاحبه فرماندار جم دو  برداشت متناقض  در پی داشته است : 
کل مبتلایان رسمی کرونا در شهرستان جم تا لحظه درج این یادداشت  ۱۴ نفر است که براساس پیگیری این رسانه؛  حدود نیمی از این افراد بومی جم هستند که به دلیل مسافرت به شهرهای آلوده و ارتباط با افراد آلوده ،  مبتلا به کرونا شده اند. 
پس  آمار رسمی بیماران کرونایی شهرک های مستقر در مجتمع مسکونی پارس جم  انگشت شمار است ، با توجه به تاکید محمد حسینی رئیس ستاد مبارزه با کرونا در جم،  برای اجتناب از تردد در این شهرک ها به دلیل شیوع کرونا،به نظر می رسد اولین برداشت از تاکیدات فرماندار این است  آمار بیماران کرونایی بیشتر از موارد رسمی است! و باید مسوولان در این زمینه شفاف سازی کنند .
برداشت دوم هم این است  فرماندار جم  به دلیل اقدامات نسنجیده برخی مدیران نفتی در محدودیت ترددها در شهرک های جم و اقدام تبعیض آمیز،   کرونا را بهانه کرده و سعی در آرام کردن فضای اجتماعی جم دارد! موضوعی  که در صورت صحت داشتن  اقتدار فرماندار جم در برخورد با مدیران متخلف زیر سوال می برد!.
به گزارش آینه جم ؛ هفته گذشته  مدیران مجتمع مسکونی پارس جم برای ساعاتی از ورود افراد غیر شرکتی به شهرک های مجتمع مسکونی پارس جم جلوگیری کردند، موضوعی که سبب التهاب و تنش در فضای اجتماعی جم شد و با فشار افکار عمومی شهرستان ، این محدودیت های تردد لغو شد ، برخی فعالان اجتماعی جم معتقدند باید فرماندار جم به عنوان رئیس شورای تامین جم مقتدرانه با مدیران متخلف که ساعاتی فضای اجتماعی جم را ملتهب کردند برخورد کند.
 
[کد خبر:AJ32549]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب