1074597_371.jpg

 

 

 

به گزارش خبرنگار آینه جم، بیش از یک ماه است که مسیرهای ورودی به شهرستان جم مسدود شده و فقط از دو مسیر سه راه چاهه و سه راه پالایشگاه در بخش مرکزی امکان ورود به جم وجود دارد و این دو مسیر نیز با حضور نیروهای امنیتی محدودیت هایی ایجاد شده و از ورود مسافران و مهمانان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا جلوگیری می شود.
بررسی های میدانی خبرنگار ما حکایت از این دارد که طی روزهای اخیر خیلی از رانندگان تاکسی ها، با پیاده کردن مسافران و افاغنه کنار خاکریزهای کنار ایست بازرسی ورودی شهر بهارستان و همچنین خاکریزهای بلوار امام خامنه ای(جنوب جم) و جاده بیدخوار، آن ها را وارد جم می کنند و خود آن ها به تنهایی از ورودی هایی که توسط بسیج و نیروی انتظامی کنترل می شود عبور می کنند چون مسافری ندارند و بعد از داخل شهر به دنبال مسافران خود که از خاکریزها عبور کرده اند می روند.
این اقدامات تمامی زحمات کادرهای بهداشتی و درمانی و نیروهای هلال احمر، بسیج و سپاه، شهرداری ها و همه دستگاه ها و مردمی که یک ماه برای مبارزه با کرونا تلاش کرده اند و بازاریان و واحدهای صنفی که مغازه و فروشگاه های خود را برای مبارزه با شیوع کرونا تعطیل کرده بودند را به کلی هدر می دهد.
مسؤولان شهرستان جم باید تصمیمی قاطع و برخوردی جدی را با این گونه افراد که سلامتی شهروندان و جامعه برای آن ها مهم نیست را در دستور کار قرار دهند و اجازه ندهند عده ای سودجو برای منفعت شخصی خود سلامتی یک شهر را به چالش بکشند.
مردم عزیز شهرستان در خصوص روئیت چنین اقداماتی می توانند موضوع را به نیروهای امنیتی و دستگاه قضایی گزارش دهند تا سلامتی کل شهر و شهروندان به خطر نرفته است. بدیهی است همکاری مردم نقش مهمی برای مبارزه با سودجویی این افراد در دوران کرونایی دارد.
ناگفته نماند پاتوق افاغنه غیر مجاز نیز ،  میدان های اصلی جم هستند و هر روز صبح اجتماع ۵۰ تا ۶۰ نفره آنها ایجاد می شود!
۲۰۲۰۰۴۰۸_۱۲۵۲۰۴.jpg
 
 
[کد خبر:AJ32214]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # سعید 1399-01-20 14:50
متاسفم برای مدیران استان و جم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # مهدی 1399-01-20 16:39
به جای تاسف برای مدیران باید تاسف خورد به حال رانندگان تاکسی که هنوز نمیفهمند در چه برهه ای از زمان و مرحله حساسی هستیم .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب