13981204000357_Test_PhotoN.jpg

 

آینه جم: فرماندار شهرستان دیر گفت: این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم که هیچ‌گونه مورد مشکوک به کرونا در رابطه با پهلوگیری کشتی چینی در بندر دیر وجود ندارد.
 
 
 به گزارش خبرنگار آینه جم؛  کریم علی‌حسنی  در رابطه با پهلوگیری یک کشتی چینی در بندر دیر، اظهار داشت:  کشتی چینی «هنگ تانک 77» که روز گذشته در اسکله تجاری بندر دیر پهلو گرفته است محموله تجهیزات صنعتی و شرکتی دارد و بار آن موادغذایی نیست.
 
فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه این کشتی با 14 سرنشین هفتم دسامبر2019 (16 آذر 98) پیش از شایع شدن بیماری کرونا در چین از بندر شانگهای به سمت بندر دیر حرکت کرده بود، افزود:  این کشتی در فاصله 10 مایلی بندر دیر توسط تیم بیماریاب پایگاه بهداشت مرزی دریایی  به مدت 15 روز برای گذران دوره کمون بیماری در این مکان متوقف بود و روز گذشته پس از انجام معاینه مجدد توسط مراقبان بهداشت دیر اجازه پهلوگیری گرفت.
 
وی تأکید کرد: این اطمینان را به شهروندان عزیز می‌دهیم که هیچ‌گونه مورد مشکوک به کرونا در رابطه با پهلوگیری این کشتی وجود ندارد و افراد به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.
 
علی‌حسنی با تأکید بر اینکه امنیت و سلامت شهروندان خط قرمز مسؤولان است، یادآور شد: خوشبختانه تاکنون موردی از بیماری کرونا در سطح شهرستان دیر گزارش نشده است.
فارس
[کد خبر:AJ31656]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب