0000000000000000000000000000980911000799otoN.jpg

 

آینه جم: امشب با حضور استاندار بوشهر، هتل سه ستاره شهرداری جم به نام هتل جم با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش آینه جم، صدرالله حیدری شامگاه شنبه در آیین افتتاح هتل جم که با حضور استاندار بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: هتل جم با بهترین امکانات تجهیز شده و جهت حال مسافران و حضور تیم‌های لیگ برتری فوتبال در شهرستان، امکانات فراوانی با بهترین کیفیت در این هتل وجود دارد.

شهردار جم افزود: هتل جم در ٨ طبقه که دو طبقه پارکینگ ، ٥٢ اتاق و سوئیت در چهار طبقه و رستوران و کافی شاپ در طبقه هم‌کف و پنجم می‌باشد و هتل جم دارای یک سالن بزرگ با ظرفیت بالای ٣٠٠ نفر و همچنین  داری ٤ سوئیت دوخوابه و ۸ سوئیت تک خوابه و ٤٠ اتاق با ظرفیت ١٧٠ نفر می‌باشد که با اعتباری بالغ بر ١٥ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی عنوان کرد: با افتتاح و بهره برداری از مجموعه هتل جم بخشی عمده‌ای از نیازهای شهرستان در بحث اسکان مسافران و گردشگران مرتفع خواهد شد و تیم‌های لیگ برتری برای دیدار با پارس جنوبی در این هتل اسکان خواهند یافت.

به گزارش آینه جم، برخی فرمانداران و شهرداران جنوب استان بوشهر و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر نیز همراه با استاندار در افتتاح این هتل حضور داشتند.

جت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم نیز امشب در این آیین اظهار داشت: تیم فوتبال پارس جنوبی جم علاقه‌مندان فراوانی دارد و دل‌خوشی مردم و جوانان به این تیم فوتبال است و باید شرایطی فراهم شود تا مشکلات مالی تیم برای همیشه حل شود و شاهد تیمی قدرتمند در لیگ برتر باشیم.

امام جمعه شهرستان جم افزود: صنایع و شرکت‌ها در منطقه باید به مسؤولیت‌های اجتماعی خود توجه جدی کنند و نباید به گونه‌ای باشد که مسؤولان محلی بخواهند از نفت و گازی‌ها التماس کنند بلکه باید خود صنایع و پتروشیمی‌ها به وظایف خود در قبال محیط پیرامونی توجه کنند و در حال حاضر حل مشکلات مالی پارس جنوبی باید در اولویت باشد.

وی بیان کرد: مشکلات زیادی در حوزه راه‌ها وجود دارد، در حوزه آموزشی و روستاها مسؤولان باید توجه کنند و مشکلات را رفع کنند، سه دانشگاه در جم وجود دارد که دوتای آن مشکل ساختمان دارند و انتظار می‌رود مسائل و مشکلات مربوطه رفع شود.

 

فرماندار جم گفت: پروژه آبرسانی سیراف به جم و راه سرچشمه و فیروزآباد به دلیل مشکل تخصیص اعتبارات با کندی روبروست که امیدواریم با دستور ویژه استاندار بوشهر این پروژه ها سریع تر تکمیل شود.
  محمد حسینی در آیین افتتاح هتل چهار ستاره جم با اشاره به اقدامات زیرساختی شورا و شهرداری جم اظهار داشت: پروژه های بسیار خوبی توسط شورا و شهرداری اجرا شده یا در دست اجراست که می تواند در حوزه عمران شهری نقش بسیار مهمی ایفا کند.
وی تیم پارس جنوبی جم را یکی از عوامل مهم در شادی و نشاط مردم به ویژه جوانان دانست و تصریح کرد: با تدابیر ویژه استاندار بوشهر ابتدای فصل بخشی از هزینه های تیم پارس جم تامین شد و به تازگی هم اعتبار خوبی به تیم تزریق شد که نگرانی مردم را تا حد زیادی رفع کرد.
حسینی خاطر نشان کرد: انتظار داریم با توجه به اهمیت موضوع تیم پارس جنوبی جم، اقدامات اثرگذاری برای رفع مشکل تیم پارس انجام شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان جم با اشاره به مشکلات اعتباری در تکمیل پروژه های عمرانی شهرستان جم افزود: پیشرفت پروژه آبرسانی سیراف به جم به دلیل مشکل تخصیص اعتبار با کندی مواجه شده که امیدواریم با نگاه ویژه استاندار بوشهر در سال آینده شاهد تکمیل این پروژه باشیم.
محمد حسینی بر لزوم تخصیص اعتبار تکمیل پروژه راه سرچشمه و دژگاه در بخش ریز تاکید کرد و گفت: این دو پروژه به حمایت مالی و تخصیص اعتبار نیاز دارد و اگر این پروژه ها کمترین تخصیص اعتباری هم داشته باشند مجددا فعال می شوند.
وی از بلاتکلیفی 129 کلاس درس در جم خبر داد و گفت: پروژه های بسیار خوبی در توسعه فضاهای آموزشی شهرستان در دست اجراست که به دلیل نوسانات قیمتی نیازمند تامین اعتبار برای تکمیل است که با تخصیص اعتبار و تکمیل این پروژه ها، بخش بزرگی از مشکل زیرساخت آموزشی جم رفع می شود.
حسینی تسریع در تعیین تکلیف زمین مورد نیاز ناحیه صنعتی جم را ضروری دانست و گفت: شهرستان جم با مشکل گرانی زمین مواجه است و در صورت تامین 20 هکتار زمین برای احداث ناحیه صنعتی، می توان سرمایه گذاری در عرصه صنعت را در شهرستان جم به نحو مطلوبی افزایش داد.
فرماندار جم همچنین خواستار رفع مشکل تامین آب مجتمع های گلخانه ای بخش ریز، تامین زمین زمین برای شروع عملیات پست 132 کیلولت جم و تامین قیر برای تکمیل 10 کیلومتر از پروژه جاده جم فیروزآباد شد.

استاندار بوشهر گفت: معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهوری از مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی جم اطلاع و آگاهی دارند و وزیر نفت نیز به دنبال راهکاری برای کمک به تیم‌های نفتی بوده و مشکلات مالی به‌زودی رفع می‌شود.

عبدالکریم گراوند امشب در مراسم افتتاح هتل جم، با اشاره به وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی اظهار داشت: ما همیشه به دنبال حل مشکلات تیم‌های ورزشی بوده‌ایم و به مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی نیز آگاهی داریم و همچون مسؤولان این شهرستان این تیم را دوست داریم و با جدیت برای حل مشکلاتش تلاش کرده‌ایم.

استاندار بوشهر افزود: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت حق تیم‌داری حرفه‌ای ندارد و محدویت‌هایی ایجاد شده که نمی‌توانند به تیم پارس جنوبی کمک کنند هر چند با تلاش‌های مجموعه استانداری، هزینه‌های خوبی به این تیم برای حل مشکلاتش تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه با وجود صنایع عظیم نفت و گازی نباید تیم فوتبال پارس جنوبی مشکل مالی داشته باشد، تصریح کرد: به واعظمی رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز گفته‌ام که برای حل مشکلات پارس جنوبی یک راه وجود دارد و آن هم این است که واحدهای پتروشیمی مستقر در عسلویه که خصوصی هستند به تیم کمک کنند تا مشکل پارس جنوبی برای همیشه رفع شود و مردم این شهرستان دیگر نگران وضعیت تیم نباشند.

گراوند تاکید کرد: اخیرا در سفر دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به استان بوشهر نیز گلایه‌های مردم و هواداران پارس جنوبی را به اطلاع ایشان رسانده‌ام و یکی از موضوع‌هایی که در سفر وی به بوشهر مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت، حل دائمی مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی جم بوده است.

وی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم مشکلی برای پارس جنوبی پیش بیاید گفت: پتروشیمی‌ها در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی باید به تیم فوتبال پارس جنوبی کمک کنند و وزیر نفت نیز به دنبال راهکاری برای حمایت از تیم‌های نفتی بوده است و امیدواریم برای همیشه مشکلات این تیم فوتبال که شادی را به جوانان و مردم شهرستان جم و استان بوشهر هدیه داده رفع شود./ فارس

[کد خبر:AJ30807]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب