4079.jpg

 

آینه جم:  فرمانده انتظامی شهرستان جم از توقیف یک کامیون حامل قطعات و لوازم خودرو به ارزش 6 میلیارد ریال و 2 دستگاه خودرو حامل انواع کالای قاچاق به ارزش 750 میلیون ریال خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار آینه جم؛  سرهنگ  سید علی مهدیان با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان حين كنترل وسايل نقليه عبوری در محور جم-شیراز به یک دستگاه کامیون، یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه نیسان به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آنها را متوقف کردند.
 
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از کامیون توقیفی تعداد قابل توجهی انواع قطعات و لوازم خودرو کشف شده، عنوان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق را 6 میلیارد ریال برآورد کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان جم با بیان اینکه در همین ارتباط یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است، گفت: مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های مهم نیروی انتظامی در سال جاری است و اجرای طرح های مقابله ای پلیس با قاچاقچیان کالا ادامه خواهد داشت.  
 
سرهنگ مهدیان خاطرنشان کرد: همچنین ماموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیفی (اتوبوس و نیسان) نیز به میزان 750 میلیون ريال انواع نوشیدنی ها و قطعات خودرو كشف کردند.
 
وی تصریح کرد: در این راستا وانت نیسان و اتوبوس مذکور توقیف و 2 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
 
سرهنگ مهدیان توصیه کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به ماموران اطلاع دهند.
 
* ایسنا 
[کد خبر:AJ29498]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب