0001254911.jpg

 

آینه جم؛ سه بازیکن سابق پارس جنوبی روز شنبه با پیراهن تراکتورسازی در جم به میدان می روند.

به گزارش "آینه جم"، در چارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال روز شنبه تیم های پارس جنوبی جم و تراکتورسازی تبریز به میزبانی زردپوشان فوتبال جنوب به مصاف یکدیگر می روند. مسابقه ای که با توجه به نتایج اخیر هردو تیم برای آنها اهمیت زیادی دارد و پیش بینی می شود بازی جذابی باشد.


یکی از نکات قابل توجه در مسابقه روز شنبه تقابل بازیکنان سابق پارس جم با این تیم است. محسن فروزان، محمد طیبی و ایمان سلیمی 3 بازیکن کنونی تراکتورسازی که سال گذشته در پارس شاگرد مهدی تارتار بودند و عملکرد خوبی هم داشتند در هفته چهاردهم با پیراهن تراکتورسازی مقابل تیم سابقشان قرار می گیرند. اتفاقی که می تواند جذابیت های مسابقه روز شنبه را بالاتر ببرد.


در زمان حضور تیم پارس جم در تبریز برای بازی با ماشین سازی محمد طیبی و ایمان سلیمی به هتل محل اقامت شاگردان تارتار رفتند و نشان دادند رابطه خوبی با مربیان و همبازیان سابق شان دارند. به همین خاطر آنها در بازی شنبه با انگیزه بیشتری به میدان می روند.


این در حالی است که با وجود جدایی نفرات مذکور و تعداد زیادی دیگر از بازیکنان پارس جنوبی، این تیم جایگزین های مناسبی را برای آنها پیدا کرده و با هدایت تارتار اکنون در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

[کد خبر:AJ26596]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب