IMG_2017ss1003_073046.jpg

«آینه جم» فرماندار شهرستان جم گفت: روند توسعه شهرستان جم شتاب بیشتری می‌گیرد.


به گزارش«آینه جم»؛ فتح‌الله نوروزی عصر دوشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهرستان جم اظهار داشت: شوراها فرصت خدمت‌گزاری به مردم را قدر بدانند و با صبر و پشتکار پیگیر مطالبات مردم باشند.

فرماندار جم در این نشست که پس از انتخاب هیئت رئیسه شورای شهرستان جم انجام شد با آرزوی موفقیت برای رئیس و اعضای شورای شهرستان جم اظهار داشت: شوراها نماد بارز تحقق دموکراسی در ایران هستند و از بدو تاسیس نهاد شورا منشا اثر در توسعه و آبادانی جامعه بوده‌اند.

وی افزود: شورای شهرستان نقشی مهم در هماهنگی نگاه‌ها و انتقال خواست‌های کلان مردم به مسئولان دارد و باید با نگاه همدلانه و صبر و پشتکار، مطالبات مردم پیگیری شود.

IMG_20171003_073046.jpg

نوروزی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان جامعه در کیفیت بخشی به تصمیمات شورا خاطرنشان کرد: هر کس در مقام خدمت به مردم قرار می گیرد باید اصل صداقت و شهامت عذرخواهی در خطاها را از مردم داشته باشد تا مردم با همدلی و همگامی وی را برای خدمت بیشتر یاری کنند.

فرماندار جم با تاکید بر اینکه هیچ کس از راستگویی و صداقت در برخورد با مردم ضرر نکرده است تصریح کرد: همواره منافع مردم را بر منافع فردی ارجحیت دهیم و به گونه‌ای با مردم سخن بگوییم که ثمره آن افزایش امید و اعتماد عمومی باشد.

وی با اشاره به اقدامات کلان دولت تدبیر و امید در شهرستان جم اظهار داشت: روند توسعه شهرستان جم در دولت یازدهم مطلوب بود و باید با همراهی و همگامی همه مردم و مسئولان تلاش کنیم این روند تقویت شود.

در جلسه ای با حضور معاون سیاسی فرماندار و اعضای شورای شهرستان جم، ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی دوره پنجم شهرستان جم مشخص شد.

در این نشست و با رای اعضا، اسدالله نیکخواه به عنوان رئیس، بهروز افتخاری نایب رئیس، حسن رمضانی نماینده شورای شهرستان در شورای عالی استان و علی عرفانی سخنگوی شورای شهرستان انتخاب شدند. احمد مطهری دیگر عضو شورای شهرستان جم است.

[کد خبر:AJ23058]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب