2506214.jpg

آینه جم: سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: هر سه امتیاز مسابقه با استقلال را می‌خواهیم.

به گزارش خبرنگار آینه جم: مهدی تارتار عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال ضمن تبریک به مناسبت پیروزی و صعود پرسپولیس اظهار داشت: بازی مقابل استقلال همیشه سخت است و فردا هم این تیم برای پیروزی به میدان می‌آید و ما از این شرایط استقبال می‌کنیم.

وی به انگیزه بالای بازیکنان و توانمندی این بازیکنان اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع کار ما را برای انتخاب ۱۱ نفر سخت کرده است و هنوز به جمع‌بندی نهایی برای انتخاب نفرات نرسیده‌ایم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با بیان اینکه همه بازیکنان این تیم توان لازم برای بازی مقابل استقلال را دارند، خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا حضور خود را در صدر جدول استمرار ببخشیم و امیدواریم با شکست استقلال به هدف خود برسیم.

وی با اشاره به اینکه روی نقاط ضعف و مشکلات تاکتیکی در تمرینات کار کرده‌ایم، ادامه داد: از استقلال شناخت داریم و در صورتی که بازیکنان دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کنند مشکلی در این مسابقه نخواهیم داشت.

تارتار با بیان اینکه یک امتیاز به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد، افزود: استقلال برای رهایی از بحران خود دنبال پیروزی است و ما هم برایم اندن در کورس صدر جدول دنبال هر سه امتیاز هستیم.

وی خواستار حضور یک‌دست هواداران پارس جنوبی جم در ورزشگاه شد و ادامه داد: امیدواریم در همه نقاط ورزشگاه تماشاگرانی با لباس زرد را ببینیم.

علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تهران به نشست خبری بازی استقلال و پارس جنوبی جم نرسید.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تهران به دلیل تاخیر در پرواز تهران به عسلویه به کنفرانس خبری بازی پارس جنوبی جم و استقلال تهران نرسید.

مسابقه دو تیم استقلال تهران و پارس جنوبی جم ساعت ۲۰ روز جمعه در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

 جنوبی جم در رده دوم و استقلال در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

پايتخت نشينان سعي در بر هم زدن جو هواداري پارس جم دارند/قيمت بليط همانند قبل ٥هزار تومان به فروش ميرسد


رئيس كانون هواداران پارس جنوبي جم ضمن دعوت از همه هواداران اين تيم از مردم عزیز  جنوب همه با هم براي تشويق ٩٠دقيقه اي پارس به ورزشگاه تختي جم بيايند.


 وي قيمت ١٥هزار توماني بليط اين ديدار را تكذيب كرد گفت: اين يك شايعه بيش نيست و قيمت بليط همانند قبل ٥هزار تومان به فروش مي رسد.


سید علی موسوي افزود: پيشكسوتان استقلال از هودارانشان در جنوب خواسته اند كه براي تشويق تيم خود به ورزشگاه بروند اما ورزشگاه تختي جم ظريفيت گنجايش نهايت ١٠٠٠نفري براي هواداران تهراني دارد پس خود را خسته راه نكنند.


 موسوي در آخر افزود: كه جنوبي ها براي همراهي تيم خود در اين بازي زودتر به ورزشگاه بيايند.

 رییس هیات فوتبال جم گفت:بلیت فروشی عصر جمعه در کانکس های پیش بینی شده انجام می شود و ساعت دقیق آغاز فروش بلیت اعلام می شود .


وی افزود:تمهیداتی اندیشیده شده که بازار سیاه بلیت فروشی رخ ندهد.


اسدی بیان داشت: بلیت های جدید به این بازی می رسد و ساعت ۱۶ بلیت فروشی آغاز می شود و ساعت ۱۷ نیز درب های ورزشگاه باز می شود.

[کد خبر:AJ22895]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب