9959045_3708.jpg

آینه جم: دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با حواشی همراه بود.

به گزارش آینه جم: دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با حواشی همراه بود:

در این دیدار بر خلاف دیدارهای گذشته لیست اسامی بازیکنان دو تیم پیش از آغاز بازی به موقع تهیه و در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفت.

بازی تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار شد و تعداد ماموران نیروی انتظامی و یگان ویژه در این دیدار بدلیل حساسیتی که وجود داشت نسبت به بازی های گذشته افزایش یافته بود.

استادیوم اختصاصی گل گهر در این بازی شاهد حضور پر شور هواداران تیم میزبان بود به نحوی که ظرفیت ورزشگاه تکمیل شد و تعدادی از تماشاگران پشت درهای بسته ماندند.

بازی در هوایی صاف و آفتابی و در شرایطی مطلوب برگزار شد.

با توجه به حساسیت بازی فریبرز محمود زاده رییس کمیته برگزاری مسابقات نیز در سیرجان حضور یافته بود تا همه چیز را از نزدیک زیر نظر قرار دهد.

در این دیدار تیم میزبان اگر چه موقعیت های فراوانی برای گلزنی داشت اما از آنها به درستی استفاده نکرد تا در هر صحنه هواداران سیرجانی نیم خیز شوند و با از دست رفتن موقعیت آه از نهادشان بلند شود.

با سوت داور در نیمه دوم به نشانه پایان بازی شاهد اتفاقات تاسف باری بودیم که در فوتبال حرفه ای روز دنیا دیگر جایی ندارد از پرتاب بطری های آب و اشیاء به داخل زمین مسابقه توسط تماشاگران گرفته تا اعتراض شدید سرمربیان دو تیم به نحوه قضاوت داور بازی و درگیری بازیکنان دو تیم در چند صحنه و مضاف بر آن رفتار زشت و حرکات زننده دروازه بان تیم پارس جنوبی در قبال فحاشی هواداران سیرجانی که اگر از دید ناظر بازی و مسئولان برگزاری مسابقه و همچنین دوربین های تلویزیونی پنهان نمی ماند می توانست محرومیت سنگینی برای وی در پی داشته باشد.

 

مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم روز گذشته و پس از پایان دیدار تیمش برابر تیم گل گهر سیرجان در خصوص بازی و عملکرد شاگردانش گفت:بازی پس از اینکه در ۲۰ دقیقه اول به سود ما در جریان بود و بهتر از حریف بودیم و به گل نیز دست یافتیم در ادامه تیم گل گهر توپ و میدان را در اختیار گرفت به خصوص در نیمه دوم که کاملا به بازی احاطه داشت و در چند صحنه خوش شانس بودیم که گلی دریافت نکردیم و در خیلی از صحنه ها نیز بازیکنان ما با رشادت توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند، جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم که تمام توان خود را در این بازی به خدمت گرفتند و توانستیم در این میدان سخت با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم.

وی در مورد داوری این دیدار نیز اذعان کرد:در رابطه با داوری گله مند هستم چرا که در بازی پس از اینکه از تیم حریف پیش افتادیم داور کاملا به سود تیم میزبان سوت می زد و صحنه هایی که شصت به چهل بود را به ضرر ما اعلام می کرد و بازی از سوی تیم داوری یک طرفه به سود تیم گل گهر شده بود.




پارس جنوبی جم گل گهر سیرجان لیگ یک




[کد خبر:AJ21165]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب