0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000004x682.jpg

آينه جم؛ هفته بیست وسوم/ شنبه 16 بهمن

ورزشگاه عضدی رشت

تماشاگر : بیش از 8 هزار نفر

داور: یاسر همرنگ

اخطار: حسین کعبی،هادی تامینی ،محمد نزهتی (سپیدرود)      میثم تیموری حمید غلامی(پارس)

اخراج: هادی تامینی89

بازیکنان سپیدرود: سید محمد حسینی،هادی تامینی،محمد رستمی،میثم فردوسی(محمد رضا مهدوی55)،حسین کعبی،میلاد قران زاده(70محمد دادرسی)،محمد نزهتی،مصطفی حق شناس(66حامد حاجتی)،حافظ،مهدی تهی دست، یعقوبی،امیر تیزرو

سرمربی:علی نظرمحمدی

بازیکنان پارس جنوبی جم:مجید غلامی،محمود خمیسی،مجتبی لطفی،فرساد محمدی مهر،حسین پورامینی،مهدی حنفی،علی نظری،علی دشتی(62محمد حسین مهرآزما)،امید سینک،(71احسان تاییدی)حمید غلامی

سرمربی:مهدی تارتار

شرح بازی:دیدار حساس و بزرگ تیمهای دوم و سوم جدول لیگ یک در رشت بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش فوتبال بوشهر، تیمهای سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم برای رسیدن به صدر جدول انگیزه داشتند.به گزارش فوتبال بوشهر مهدی تارتار که در این دیدار علی دشتی را به عنوان بال راست قرار داده بود تا از سرعت او استفاده کند ،در همان دقایق ابتدایی بازی مدافعین سپیدرود را به زحمت انداخت.در ادامه میزبان دل به توپ های هوایی داشت که کاپیتان خمیسی به خوبی خط دفاعی تیمش را رهبری کرد.نیمه اول بدون گل خاتمه یافت تا در نیمه دوم هر دو تیم دل اشتباهات یکدیگر ببندند.بازی فیزیکی در میانه میدان اجازه فرصت سازی و موقعیت گل را کمتر به هر دوتیم داد اما در نیمه دوم اندک موقعیت ها نیز به گل تبدیل نشد تا پارس جنوبی جم 40 امتیازی شده و به شهر خود باز گردد.

بهترین بازیکن زمین: محمود خمیس در قلب دفاع تیمش از بهترین ها بود و ستاره مهمان لقب گرفت.

اتفاق ویژه: باران گلوله های برفی که از سوی برخی تماشاگران به زمین پرتاب میشد باعث گردید تا دقایقی بازی تعطیل شود،تیم تارتار 12 هفته است که باختی را تجربه نکرده و همچنان مدعی صعود به لیگ برتر است.

با این تساوی ملوان صدرنشین لیگ یک باقی ماند. سپیدرود و پارس جنوبی هم ۴۰ امتیازی شدند و همچنان در رده‌های دوم و سوم هستند.

مهدی تارتار عصر شنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم در مصاحبه پس از بازی افزود: در دیدار برابر سپیدرود رشت خیلی خوب بودیم و با برنامه بازی کردیم. 

وی اظهار کرد: به خصوص در نیمه اول بسیار برتر ظاهر شدیم و در نیمه دوم نیز و تا دقیقه 60 ، تیم برتر میدان بودیم اما پس از آن روی اشتباهات فردی ، تیم سپیدرود صاحب موقعیت هایی شد . 

وی که سرمربیگری تیم فوتبال داماش گیلان را نیز در کارنامه خود دارد ، بیان کرد: به هر حال بازی خوب و باکیفیتی را از هر 2 تیم شاهد بودیم و در طول مسابقه ، تیم برتر میدان بودیم که در نهایت به یک امتیاز دست یافتیم. 

وی ادامه داد:خوشبختانه وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم مناسب است و 13 مسابقه است که شکست نخوردیم و امیدواریم که روند رو به رشد ما در بازی های آتی نیز ادامه یابد و نتایج قابل قبولی را کسب کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اضافه کرد: امیدوارم که تیم ما به همراه تیم سپیدرود رشت که یکی از تیم های ریشه دار و پرتماشاگر است ، بتوانند به رقابت های لیگ برتر صعود کنند. 

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم عصر شنبه در هفته بیست و سوم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت. 

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دست اول باشگاه های کشور، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

سایر دیدارهای این هفته روز دوشنبه برگزار می‌شود.


[کد خبر:AJ20377]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب