8I4A0535.jpg

 آینه جم: آیین تکریم و معارفه سجادی و نیک خواه مدیران قدیم و جدید آموزش و پرورش جم با حضور فرماندار ، مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و معلمان برگزار شد.

به گزارش آینه جم: ناصر کرمی ظهر سه شنبه در آیین معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش جم بیان داشت: برای موفقیت و تعالی دستگاه تعلیم و تربیت نیاز است علاوه بر خانواده‌ها، همه ادارات و مسئولان همگام و همراه با آموزش و پرورش داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: با توجه به در پیش بودن ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی برنامه های بسیار خوبی در استان اجرا می شود که انتظار داریم فرهنگیان و دانش آموزان حضور فعالی در این برنامه ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش جم در بین شهرستان‌های استان جایگاه ممتازی برخوردار است که امیدواریم با برنامه های مدیر جدید آموزش و پرورش شاهد موفقیت های بیشتر باشیم.

کرمی، مدیر جدید را نیرویی با برنامه، متعهد، باسواد و جوان عنوان کرد و ادامه داد: همه دستگاه ها و ادارات جم برای پیشبرد اهداف اموزش و پرورش با مدیر جدید همکاری و هم افزایی داشته باشند.

نیکخواه: با سیاسی کاری در آموزش و پرورش به شدت مخالفم

خلیل نیکخواه مدیر جدید آموزش و پرورش جم ظهر سه‌شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش جم بیان داشت: رسالت اصلی نظام تعلیم وتربیت، تربیت افرادی خلاق، متعهد، فکور و متخصص در تراز جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، باید تعلیم و تربیت از اولویت ها باشند با این نگاه ارزشمند، نیازمند همکاری و همراهی همه نخبگان، شوراهای اسلامی، مدیران ادارات و فرهنگیان دلسوز برای موفقیت های بیشتر هستیم.

نیکخواه تصریح کرد: تصمیمات در آموزش و پرورش بر مبنای خرد جمعی خواهد بود و به شدت با سیاسی‌کاری در آموزش و پرورش مخالفم.

مدیر جدید آموزش و پرورش جم با بیان اینکه افزایش همراهی خانواده‌ها با دستگاه تعلیم و تربیت از برنامه‌های وی است، گفت: حلقه مفقوده در آموزش و پرورش، تعامل و ارتباط ضعیف نهاد خانواده با دستگاه تعلیم و تربیت است.

نیکخواه با تشریح اهمیت نیروی انسانی و تربیت انسان‌های متخصص تصریح کرد: از نقدها و راهکارهای دلسوزانه استقبال می‌کنیم.

فرماندار:هرگز به انتصاب مدیر غیربومی فکر نکردم

فرماندار جم نیز در این نشست با اشاره به اهمیت دستگاه تعلیم و تربیت افزود: توسعه علمی زیربنای همه  توسعه ها در کشور است و همه باید کمک کنیم تا نهاد تعلیم و تربیت به جایگاه حقیقی و واقعی خود برسد.

فتح ا.. نوروزی خاطر نشان کرد: طی چند سال گذشته آموزش و پرورش شهرستان جم وضعیت بسیار مطلوبی در سطح استان و کشور داشته است که نشان از وجود نیروی انسانی توانمند در این شهرستان است.

وی با اشاره به توانمندی های فرهنگیان شهرستان گفت: شهرستان جم به حدی از توانمندی رسیده است  که نیازی به نیروی غیر بومی در راس مجموعه ندارد و جهت انتخاب مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرگز به نیروهای غیر بومی فکر نکرده ایم.

رئیس شورای آموزش و پرورش جم ضمن تقدیر از اقدامات موثر مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان، انتصاب مدیرجدید آموزش و پرورش شهرستان تبریک گفت.

به گزارش آینه جم  ظهر سه شنبه در آیینی با حضور مسئولان شهرستان جم و مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر از تلاش های سیدعلیرضا سجادی در مدیریت آموزش و پرورش جم تقدیر و خلیل نیکخواه به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش معارفه شد.























[کد خبر:AJ18847]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # عباس رجایی 1395-08-11 14:30
انتصاب شایسته ی دکتر نیکخواه تبریک عرض می کنم
موفق باشین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # فرهنگی اصلاح طلب 1395-08-11 21:31
رواق منظر چشم من آشیانه توست
کرم نما و فرود آی که خانه خانه توست
مرسی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # مهدی 1395-08-12 10:36
درود بر دبیر دوران دبیرستانم جناب آقای نیکخواه بزرگوار انشاالله در اعتلای فرهنگ وادب شهرستان موفق و پیروز باشید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب