0000000000000008I4A9809.jpg

 

آینه جم؛ فرماندار جم در نشست با رئیس فدراسیون ورزش های کارگری گفت: شهرستان جم از برگزاری المپیاد ورزشی کارگری در جم استقبال می کند.

به گزارش آینه جم؛ فتح الله نوروزی در این نشست که با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر برگزار شد افزود: شهرستان جم امروز به عنوان شهرستانی صنعتی مطرح است اما این شهرستان قبل از آنکه صنعتی باشد شهرستانی فرهنگی ورزشی است و مردم شهرستان توجه ویژه ای به رویکردهای فرهنگی ورزشی دارند.

وی اظهار داشت: هم اکنون 10 هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان جم وجود دارد که به نسبت جمعیت، در کشور کم نظیر و حتی بی نظیر است.
 نوروزی با اشاره به دو ویژگی مهم شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای دو ویژگی کم نظیر در سطح کشور است که یکی از این ویژگی ها میزبانی خانواده بزرگ کارگران و کارمندان صنعت نفت است و ویژگی دیگر شهرستان نیز میزبانی تاسیسات بزرگ نفت و گاز در منطقه است.
وی به اشتغال بیش از 15 هزار کارگر در جم  اشاره و اضافه کرد: وجود این ظرفیت های مهم، شرایط  را برای برگزاری مسابقات ورزشی کارگری در جم هموار می سازد و قطعا در این راستا همراهی لازم از سوی شهرستان انجام خواهد شد.
فرماندار جم با تاکید بر اهمیت ورزش در ایجاد امید و نشاط در جامعه کارگری و ارتقای راندمان کاری تصریح کرد: از نظر امکانات و فضای ورزشی ، آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات در شهرستان به طور کامل داریم اما لازم است در بحث هتلینگ و فضای استراحتگاهی با توجه به محدودیت های شهرستان از ظرفیت حوزه پیرامون استفاده شود.
فرماندار جم از حسن نظر رئیس فدراسیون ورزش های کارگری کشور و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در انتخاب شهرستان جم برای برگزاری المپیاد ورزشی کارگران کشور ابراز امیدواری کرد: با همراهی تمامی مجموعه های صنعتی و کارگری شاهد برگزاری مسابقات در سطح مطلوبی باشیم.

مسابقات ورزشی کارگری کشور در جم برگزار می شود/بهمن ماه زمان پیشنهادی برگزاری مسابقات

رئیس فدراسیون ورزش های کارگری کشور نیز در این نشست از عزم این فدراسیون برای برگزاری مسابقات ورزشی کارگری در جنوب استان بوشهر خبر داد.
سید امیر حسینی با اعلام این خبر گفت: فدراسیون ورزش کارگری در راستای شعار ورزش‏، نشاط و بهره وری و تإمین شادی و سلامتی نیروی کار و همچنین افزایش راندمان و بهره وری تولید در سطح کشور، مسابقات مختلفی برای کارگران برگزار می کند که المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران با مراسم حمل مشعل المپیاد و حضوری که در 31 استان کشور و تمامی مراکز صنعتی دارد میتواند به بهترین وجه پیام آور شادی و نشاط در بین کارگران باشد.
حسینی افزود: در صورت فراهم شدن بستر لازم در شهرستان های عسلویه و جم، المپیاد ورزشی کارگران کشور در اوایل بهمن ماه سال جاری با حضور حدود 2 هزار ورزشکار برای اولین بار در استان بوشهر و جنوب این استان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این مسابقات در 20 رشته ورزشی ویژه آقایان و 10 رشته ورزشی ویژه بانوان در دو شهرستان جم و عسلویه برگزار خواهد شد.
حسینی با تقدیر از نگاه مثبت فرماندار جم به حوزه ورزش کارگری اظهار امیدواری کرد در روزهای آتی تفاهم نامه برگزاری این المپیاد ورزشی امضا شود .










 

[کد خبر:AJ18356]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب