IMG-20160802-WA0007.jpg

آینه جم ،فرماندار عسلویه خواستار راه‌اندازی شعبه خاص پرونده‌های حوزه انرژی در دادگستری این شهرستان شد.

به گزارش آینه جم ، عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان عسلویه با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر به برخی از موفقیت‌های بانوان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و با تاکید بر اینکه بانوان و دختران در تعیین سرنوشت جامعه نقش به‌سزایی دارند اظهار داشت: دختران ما باید الگو پذیری داشته باشند و مادران باید الگوهایی همچون حضرت فاطمه (س) و حضرت معصومه (س) را به دختران معرفی کنند.

فرماندار عسلویه در ادامه ضمن یادآوری 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی به روز خبرنگار اشاره و به تبیین نقش مطبوعات در انعکاس افکار عمومی پرداخت و خاطر نشان کرد: رسالت خبرنگاران یک رسالت بزرگ است و این قشر باید انعکاس درست واقعیت‌ها و خدمات مسؤولین و نظام و ایجاد امید در جامعه را سرلوحه کاری خود قرار دهند و از آن طرف مسؤولین نیز باید پاسخگوی خبرنگاران و افکار عمومی باشند.

نادری افزود: ثبات، نظم و امنیت کنونی ایران اسلامی در واقع مرهون لطف خداوند و حضور و یکپارچگی آحاد مردم است که باید از این مهم، نهایت بهره را ببریم.

وی به حوادث اخیر شهرستان اشاره و با قدردانی از نقش مردم و معتمدین و مسؤولین در ایجاد آرامش و امنیت در شهرستان تصریح کرد: مردم در ایجاد و حفظ آرامش منطقه تلاش شبانه روزی کردند و وفاداری خود به نظام و مصالح ملی را به نمایش گذاشتند.

http://s2.picofile.com/file/8262186384/IMG_20160802_WA0001.jpg

فرماندار عسلویه ابراز داشت: مردم عسلویه و نخل تقی با هوشیاری مثال زدنی خود اجازه بهره‌برداری و موج سواری برای افراد فرصت طلب و و معاندین نظام را ندادند و این مسئله ارزش و اهمیت زیادی دارد.

رئیس شورای تامین شهرستان عسلویه در ادامه به نقش دستگاه قضایی در ایجاد ثبات و امنیت شهرستان و پیشگیری از وقوع جرم و اجرای عدالت در جامعه پرداخت و اظهار داشت: امروز امنیت شهرستان که در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد، مرهون همکاری مردم، ائمه جمعه، شوراها و اعضای شورای تامین و بویژه دستگاه قضایی است.

فرماندار عسلویه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات ناصر زاده دادستان شهرستان و با بیان اینکه در زمان استقرار دادسرا در شهرستان، روند رسیدگی به پرونده‌ها شتاب بیشتری گرفته است بر همراهی و همکاری بیش از پیش دادستان جدید شهرستان در مسائل امنیتی به‌ویژه موضوع حقوق و مطالبات کارگران تاکید کرد.

نادری خاطرنشان کرد: انتظار داریم دادگستری استان نیز نگاه ویژه‌ای به شهرستان داشته باشد و در بحث ارتقاء ساختار اداری دادگستری و دایر کردن شعبه خاصی به رسیدگی به مسائل شرکت‌ها و پرونده‌های حوزه انرژی در آن و تسریع در روند راه‌اندازی پزشکی قانونی اهتمام مضاعف داشته باشد.

فرماندار عسلویه در پایان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت به لزوم برنامه‌ریزی برای هفته دولت تاکید و تصریح کرد: جامع‌محوری، رویکرد اجتماعی داشتن و مشارکت و حضور مردم در برنامه‌ها، ایجاد نشاط و امید باید از رویکردهای برنامه‌های هفته دولت امسال باشد.

وی تاکید کرد: تمام مدیران دستگاه‌ها باید خدمات دولت که در واقع خدمات نظام است را برای مردم تشریح کرده و این امر باعث ایجاد نشاط و امید و اعتماد بیشتر مردم به نظام و دولت خواهد شد.

http://s2.picofile.com/file/8262186476/IMG_20160802_WA0004.jpg

عبدالله نادری در بخش دیگر سخنان خود به سفر وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به پایتخت انرژی کشور به تشریح دستاوردهای این سفر پرداخت و اظهار داشت: سردار دهقان با استقبال مسؤولان شهرستان عسلویه و مدیران صنایع نفت و گاز و پتروشیمی وارد عسلویه شد و در نخستین برنامه کاری خود از پتروشیمی بوشهر بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه عظیم قرار گرفت.

وی افزود: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه از برخی صنایع پتروشیمی در حال توسعه و همچنین برخی زیرساخت‌های توسعه‌ای پایتخت انرژی کشور بازدید و با مشکلات و معضلات این حوزه آشنا شد و نسبت به رفع مشکلات تاکید کرد.

فرماندار عسلویه از دستور وزیر دفاع بر رفع مشکل اشتغال و کاهش آلایندگی‌های عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: در نشستی که با وزیر دفاع داشتم، به مسائلی مانند مشکل اشتغال جوانان، لزوم توجه صنایع به محیط پیرامونی و آلودگی هوا اشاره داشتم که وزیر محترم در جلسه با مدیران پتروشیمی‌ها بر انجام این خواسته‌های به‌حق مردم منطقه تاکید کرد.

نادری یادآور شد: سفر وزیر دفاع به پایتخت انرژی کشور، سفری بسیار باارزش و مهم بود و امیدواریم شاهد توسعه و پیشرفت و عمران و آبادانی این منطقه در کمترین زمان ممکن باشیم.

وی ابراز داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان عزیز و متخصص استان و شهرستان در پروژه‌های صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از مهم‌ترین مطالبات ماست و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

http://s1.picofile.com/file/8262187600/IMG_20160802_WA0007.jpg

http://s1.picofile.com/file/8262186418/IMG_20160802_WA0002.jpg

http://s1.picofile.com/file/8262186526/IMG_20160802_WA0006.jpg

http://s2.picofile.com/file/8262186442/IMG_20160802_WA0003.jpg

 

[کد خبر:AJ17300]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب