000IMG6661190.JPG

به گزارش خبرنگار آينه جم، ناصر كرمي مدير كل آموزش و پرورش استان بوشهر، قلندري معاون تربيت بدني و سلامت، فتحي معاون پرورشي ، درتاج معاون آموزش متوسطه و معاون آموزش ابتدايي و همچنین چند نفر از مديران و كارشناسان حوزه ستادي اداره كل عصر يكشنه وارد جم شدند.

ديدار با خانواده شهيد دانش آموز اولين برنامه حضور ناصر كرمي و هيئت همراه در جم بود.

برنامه هاي روز دوشنبه ناصر كرمي ، با حضور در برنامه صبحگاه دبيرستان نمونه ريحانه النبي آغاز شد .

كرمي در جمع دانش اموزان اين دبيرستان اظهار داشت: جم دارای پیشینه‌ای قوی از مشاهیر و بزرگان است و در سال‌های اخیر نیز سرمایه‌های انسانی موفق و توانمندی داشته است.

وی اضافه کرد: این پیشینه قوی شهرستان باعث شده است تا مسئولان در حوزه تعلیم و تربیت نیز بیش از پیش احساس مسئولیت کنند تا همچنان همچنان نام جم در کشور بدرخشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تجلیل از موفقیت های این دبیرستان نمونه دخترانه گفت: شهرستان جم در دو سال گذشته در کیفیت بخشی آموزشی و کسب میانگین نمرات نهایی رتبه اول استان کسب کرد.

حضور در افتتاح زمين چمن مصنوعي برنامه بعدي كرمي در جم بود

نخستین زمین چمن مصنوعی مدارس دولتی این شهرستان با اعتبار یک هزار و 500 میلیون ریال و با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر جم افتتاح و به بهره برداری رسید.

ناصر کرمی در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی دبستان ولی عصر(عج) شهر جم بیان داشت: توجه به تربیت بدنی و سلامت توجه به یکی از ساحت های 6 گانه تربیتی نسل فرداست که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد تاکید قرار گرفته است.

وی مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر جم در این امر را خداپسندانه نامید و افزود: پویایی کودکان امروز تضمین کننده آینده جامعه است.

مدير كل اموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه از سالن ورزشي شهيد نيكخواه بازديد كرد و همچنين با حضور وي جشنواره دانش آموزی جابر بن حيان آغاز به كار كرد.

بازديد از هنرستان فاطميه برنامه بعدي ناصر كرمي در جم بود كرمي از بخش هاي گوناگون هنرستان ديدن و با مدير و معاونين هنرستان در زمينه شرايط و امكانات مدرسه گفتگو كرد

در ادامه با حضور مدير كل، پژوهش سراي دانش آموزي در جم افتتاح شد.

بازديد از دبيرستان باقر العلوم جم

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در بازدید از دبیرستان شبانه روزی باقر العلوم(ع) و در جمع دانش آموزان این مرکز آموزشی بیان داشت: برای داشتن جامعه‌ای فعال و امید آفرین در آینده، نیاز است به ترتیب نسل جدیدی همت گماریم.

وی توجه به همه جنبه‌های علمی، تربیتی، فرهنگی و پرورشی تاکید کرد و ادامه داد: پرورش توانمندی‌های دانش‌آموزان در مدارس در مقاطع گوناگون از وظایف معلمان و مدیران است.

کرمی با تقدیر از توسعه زیرساخت های این دبیرستان بیان داشت: دبیرستان باقرالعلوم در بسیاری از شاخص های آموزشی ، فرهنگی و هنری از دبیرستان های بسیار خوب استان است.

 http://s6.picofile.com/file/8246940334/IMG_2863.jpg

نشست خبري با اصحاب رسانه جم

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع اصحاب رسانه شهرستان جم اظهار داشت: سیاست آموزش و پرورش استان، تعامل با رسانه ها است.

کرمی از صعود یک پله ای استان بوشهر در رتبه کنکوری سراسری در بین استان های کشور خبر داد و تصریح کرد: وظیفه اصلی آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت است و در زمینه کنکور نیز برنامه های در راستای بهبود وضعیت دانش آموزان استان ( از جمله نخبه پروری در جنوب استان )در حال اجرا است.

کرمی با تاکید بر اینکه در سالیان اخیر آن چنان که باید آموزش و پرورش در جامعه دیده نشده است بیان داشت: برای بهبود وضعیت قبولی کنکور باید همه دستگاه ها و شرکت های منطقه، همدل و همگام با آموزش و پرورش باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه از آغاز به ساخت 9 مدرسه در جم در 20 ماه گذشته خبر داد و اضافه کرد: آموزش و پرورش جم از ادارات موفق استان در سال گذشته بوده است.

نشست با مديران مدارس، نمايندگان معلمان و نماينده تشكل هاي دانش آموزي شهرستان جم

کرمی در این نشست با بیان اینکه جم به دلیل حضور هموطنان از نقاط دیگر کشور به ایران کوچک شباهت دارد افزود: اصلی ترین عامل توسعه در هر جامعه ای نیروی انسانی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را در آموزش و پرورش ضروری دانست و بیان کرد: هم اکنون میزان مشارکت بخش خصوصی در حوزه آموزش و پرورش در استان بوشهر کمتر از 8 درصد و در مقایسه با میانگین کشور 4 درصد پایین تر است.

کرمی درباره پایین بودن میانگین نمرات درسی در استان بوشهر گفت:میانگین نمره درسی دانش آموزان در این استان در مقایسه با کشور در سطح پایینی است که باید با کلاس های تقویتی و رفع اشکال این نقیصه برطرف شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اعلام آمادگی این اداره کل برای برگزاری کلاسهای ضمن خدمت در نقاط مختلف استان گفت: آموزش و پرورش برای برگزاری دوره های ضمن خدمت براساس نیازسنجی حتی بصورت مدرسه ای نیز آمادگی دارد.

پیگیر استقرار نمایندگی آموزش و پرورش در بخش ریز هستم

ناصر کرمی شامگاه دوشنبه در آخرین نشست های خود در شهرستان جم ، در نشست با مسئولان بخش ریز و فرهنگیان در شهر ریز شرکت کرد و اظهار داشت: پیگیر استقرار نمایندگی آموزش و پرورش در بخش ریز هستیم.

در این بازدید معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه، پرورشی و فرهنگی و تربیت بدنی و سلامت، هم چنین روسای ادارات حراست، مشارکت های مردمی، ارزیابی و عملکرد، آموزش ابتدایی و مدیر خانه معلم بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش را همراهی کردند و از برخي ديگر مدارس و امكانات شهرستان جم بازديد نمودند.

 

تصاویر بیشتر از بازدید مدیر کل اموزش وپرورش استان و هیئت همراه از مدارس شهرستان جم

http://s7.picofile.com/file/8246941184/IMG_2827.jpg

http://s7.picofile.com/file/8246941218/IMG_2837.jpghttp://s6.picofile.com/file/8246941242/IMG_2851.jpghttp://s7.picofile.com/file/8246941284/IMG_2852.jpghttp://s7.picofile.com/file/8246941342/IMG_2854.jpg

 

خبر مرتبط :

[کد خبر:AJ14676]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب