reihanihojjat1.jpg

آینه جم؛شهردار شهر ریز تصریح کردبا توجه به اينكه اكثر مسافرين نوروزى بعد گشت و گذار در سطح بخش و شهر ريز مقصد آنها معمولا بسمت جنگل زيباي گلوبردكان هست شهرداري ريز بهمراه دهياري روستاي حسين آباد مقدمات اصلي اسكان از جمله تسطيح مسير جنگل ،روشنايي جنگل براي شب،سرويس هاي بهداشتي را از اول هفته در دستور كاري دارد.

آینه جم؛زیبا سازی شهر،چراغانی و نظافت سطح شهر در کنار ایجاد مقدمات اسکان میهمانان نوروزی از برنامه های اصلی شهرداری ریز در ایام نوروز 95 است.

به گزارش آوای جم؛داریوش پالیزدان شهردار ریز در گفتگویی اختصاصی با آوای جم برنامه های شهر ریز در ایام نوروز 95 را شرح داد.

داریوش پالیزدان گفت شهر ریز با توجه با جاذبه های گردشگری طبیعی زیاد هر ساله شاهد حضور پر رنگ میهمانان نوروزی است،در این راستا از ابتدای اسفند کاشت گل های فصلی در سطح شهر را آغاز کرده ایم که طروات خاصی را به شهر ریز بخشیده است.

شهردار ریز گفت رنگ آمیزی سنگ جدول ها،زنگ آمیزی نرده های سطح شهر،ترمیم حفاری های سطح شهر و هرس درختان نیز از دیگر برنامه هایی است که تا پایان اسفند نمایی زیبا به شهر ریز خواهد بخشید.

پالیزدان افزود،پس از سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) ، عملیات چراغانی ، آذین بندی و نورافشانی سطح شهر نیز با سرعت و دقت انجام خواهد شد.

شهردار شهر ریز تصریح کردبا توجه به اينكه اكثر مسافرين نوروزى بعد گشت و گذار در سطح بخش و شهر ريز مقصد آنها معمولا بسمت جنگل زيباي گلوبردكان هست شهرداري ريز بهمراه دهياري روستاي حسين آباد مقدمات اصلي اسكان از جمله تسطيح مسير جنگل ،روشنايي جنگل براي شب،سرويس هاي بهداشتي را از اول هفته در دستور كاري دارد.

وی یاد آور شد شهرداري پارك بوستان ولايت را براي مسافرين نوروزى آماده كرده و مسافريني كه قصد ماندن در شهر را دارند مدرسه ميرزاي شيرازي با همكاري مدیریت آموزش و پرورش مهیای اسکان آنها خواهد بود.

داریوش پالیزدان در پایان گفت در حال رایزنی هستیم که بتوانیم با استفاده از توان شرکت های منطقه،برنامه جنگ شادی نیز همانند سال گذشته در سطح شهر ریز داشته باشیم.

؛شهردار انارستان گفت شهرداری انارستان با احداث بلوار 45 متری امام حسین (ع) روحی تازه به شهر بخشیده که به جرات میتوان گفت شهر انارستان در دهه فجر 94 با افتتاح این بلوار نمای واقعی شهر را بخود گرفته است.

شهرداری انارستان با استفاده از پتانسیل های طبیعی گردشگری،تلاش می کند تفرجگاهی مناسب برای میهمانان نوروزی فراهم آورد.

حجت ریحانی نیا شهردار انارستان در گفتگویی اختصاصی با آوای جم برنامه های شهر فرهنگی انارستان در ایام نوروز 95 را شرح داد.

شهردار انارستان گفت شهرداری انارستان با احداث بلوار 45 متری امام حسین (ع) روحی تازه به شهر بخشیده که به جرات میتوان گفت شهر انارستان در دهه فجر 94 با افتتاح این بلوار نمای واقعی شهر را بخود گرفته است.

مهندس ریحانی نیا افزود دراین راستا نصب چراغ های تزیینی ،گل کاری بلوارها و میادین ،پاکسازی سطح شهر به کمک سمن ها و رنگ آمیزی سنگ جدول های سطح شهر را در دستور کار قرار داده ایم تا در ابتدای نوروز به بهترین شکل ممکن به استقبال میهمانان نوروزی برویم.

وی اضافه کرد خط کشی معابر ،نصب علایم ترافیکی ، نصب بیلبورد در ورودی های شهر ،تمهیدات لازم در خصوص روشنایی معابر و ترمیم حفاری های سطح شهر نیز از دیگر برنامه هایی است که تا پایان اسفند انجام خواهد شد.

ریحانی نیا در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه های شهرداری برای استفاده بهینه از تفرجگاه های طبیعی نیز گفت با توجه به پتانسیل های موجود در زمینه گردشگری و تفریحی از جمله پارک آزادی شهر انارستان ،پارک جنگلی ،تفرجگاه حرمی ناری ، سورگو ،جنگل کمه و سایر مناظر طبیعی، سعی کردیم که در این مکان های تفریحی حداقل خدمات از جمله سرویس بهداشتی و نمازخانه و تامین روشنایی و تامین آب شرب  برای مسافرین نوروزی مهیا نماییم.

شهردار انارستان در خصوص تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نیز تصریح کرد زمینه های لازم جهت اسکان مسافرین نوروزی با احداث سکو های بتنی جهت استقرار چادر های مسافرتی با امکانات خدماتی اولیه از جمله سرویس بهداشتی ،نمازخانه و دکه ، و تامین امنیت با همکاری نیروی انتظامی فراهم شده است.

این مقام مسئول یادآور شد یکی از مدارس سطح شهر نیز با همکاری آموزش و پرورش جهت اسکان مسافرین نوروزی پیش بینی شده است.

حجت ریحانی نیا در خصوص استفاده از سمن ها در ایام نوروز برای اجرای مناسب تر برنامه های نیز گفت ما در سال 94 به دلیل فعال بودن و همکاری بسیار خوبی که سمن ها با مجموعه شهرداری وشورای اسلامی شهر انارستان داشتند سعی براین داشتیم که با حمایت از این سمن ها که پتانسیل بسیار خوبی در منطقه می باشند علاوه بر تقویت آنها،از توانایی هایشان نیز استفاده کنیم که در این راستا سمن های شهر انارستان در نوروز امسال برنامه هایی از جمله غبار روبی قبور شهدا، پاکسازی سطح شهر توسط سمن ها با مشارکت شهروندان، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای سنتی ،پیاده روی خانوادگی،جشن بادبادک ها بادکنک ها و نقاشی کودکان، مسابقه دو و دوچرخه سواری برای آقایان و مسابقه ترکیبی آمادگی جسمانی بانوان و برگزاری نمایشگاه در پارک آزادی شهر توسط دانش اموزان جهت ارایه دستاوردهای دانش اموزان اجرا خواهند نمود.

[کد خبر:AJ13801]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # گک 1394-12-22 08:08
ماشالله اعتماد به نفس
شهری که یک خیابا دارد نیاز به اینقدر توضیح و تحلیل ندارد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب