1964621.jpg

به گزارش آینه جم به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن باستی معاون امور عمرانی استاندار بوشهر صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های محوری و مهم استان بوشهر اظهار داشت: ورزشگاه 15 هزارنفری بوشهر، بیمارستان دیر، دانشکده هنر و معماری بوشهر، دانشکده مهندسی جم از جمله پروژ‌ه‌های نیمه‌تمامی است که از سال‌های گذشته باقی‌مانده و تلاش ما برای تکمیل این طرح‌هاست.

محمدحسن باستی امروز صبح در نشست با خبرنگاران بوشهری بیان داشته است که دانشکده مهندسی جم از پروژه های نیمه تمام استان بوشهر است و نام آنرا در کنار پروژه هایی قرار داد که بالای حداقل 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و حتی برخی از این پروژه ها در آینده نزدیک افتتاح می شوند!

یک نکته مهم قابل توجه معاون جناب سالاری: با الطاف استانداری بوشهر دانشکده مهندسی جم، هنوز کلنگ احداث آن به زمین نخورده است و حتی تا چند دقیقه قبل از مصاحبه خبری معاون عمرانی استانداری، خبری از ساخت دانشکده مهندسی جم در هیچ رسانه ای منتشر نشده است.

ساخت دانشکده مهندسی جم از درخواست های مردم و شوراهای اسلامی شهرستان جم است گرچه بارها در جلسات گوناگون و رسانه ها به عنوان مطالبه مهم مطرح شده است اما هیچ وقت به مرحله عملیات اجرا نرسیده است، حتی به دلیل نداشتن زیرساخت، مجوز آن نیز لغو شده است.

خبرگزاری مهر نیز امروز در پوشش مصاحبه مهندس باستی نوشته است: چند پروژه نیمه تمام در استان با سرعت بالایی در دست توسعه است که می‌توان به دانشکده مهندسی جم، ورزشگاه ۱۵ هزارنفری بوشهر، بیمارستان دیر و دانشکده هنر و معماری بوشهر اشاره کرد.

دور بودن شهرستان جم از مرکز استان و همچنین بازدیدهای بسیار کم مسئولان ارشد استانی از این شهرستان ها سبب شده است مسئولان استانی ، اطلاعات کافی از پروژه های شهرستان هایی از جمله جم نداشته باشند!

[کد خبر:AJ13028]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # بهارستانی 1394-11-26 07:44
این نتیجه توجه بالایی است که مسئولین رده بالای استان به شهرستان جم دارند اون از سفر شبانه و چندساعتی استاندار محترم به جم جهت افتتاح پروژه های دهه مبارکه فجر که پس از یکسال فقط چند ساعت از وقتشان به جم دادند ایا مردم شهرستان جم لایق دیدار با استاندارشان نبودند ولی در برنامه ای که چند شب پیش از شبکه استان پخش شد بیان داشتند برای پروژه ای مثل بزرگراه گناوه ماهیانه چند سفر به اون شهرستان دارند ایا شهرستان جم جز بوشهر نیست که اینچنین مورد بی مهری واقع شده است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # بهلول 1394-11-26 09:06
اینها همش نشانه تدبیر و امید هستش. واقعا تدبیر بالا و امید بی پایان باعث شده تا مسئولان محترم به این اندازه به امور اشراف داشته باشند و به فکر مردم و خدمت رسانی به آنان باشند. اینهمه تدبیر بالا و کم نظیر قطعا باعث رشد و توسعه و شکوفایی شده است. لطفا کمی بخندید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب