https://media.mehrnews.com/d/2017/11/27/4/2646928.jpg آینه جم:: استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهم ملی و بین‌المللی است که باید این توانمندی‌ها در راستای تحقق خواسته‌های مردم بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش آینه جم:عبدالکریم گراوند در نشست با مسئولان صدا و سیمای مرکز بوشهر با قدردانی از خدمات ارزنده دست اندرکاران رسانه ملی و استانی نقش این رسانه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت:  امام راحل دانشگاه را کارخانه انسان‌ساز و صدا و سیما را دانشگاه نام برده‌اند که این مهم جایگاه و نقش صدا و سیما در جامعه نشان می‌دهد.

گراوند با اشاره به رسالت و وظیفه سنگین صدا و سیما در جامعه تصریح کرد: جمعیت ۱.۲ میلیون نفری استان بوشهر توجه ویژه‌ای به برنامه‌های صدا و سیمای استانی دارد که ظرفیت مهمی در این عرصه محسوب می‌شود.

وی، با تاکید بر این نکته که نگاه‌های مسئولان باید به حل مشکلات صدا و سیمای استان بوشهر ویژه باشد افزود: کمک و یاری رساندن به صدا و سیمای بوشهر در بخش‌های مختلف رسالت و وظیفه همه مسئولان است.

وی، با بیان اینکه صدا و سیما در تقویت پایه‌های نظام اسلامی نقش مهمی دارد افزود: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهم ملی و بین‌المللی مانند تاسیسات و صنایع پارس جنوبی، پایانه صادرات نفت خام خارگ و نیروگاه اتمی بوشهر است که باید این توانمندی‌ها در راستای تحقق خواسته‌های مردم بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر تامین اعتبارات مورد نیاز صدا و سیمای استان بوشهر تصریح کرد: بهسازی ساختمان فرستنده تلویزیونی کوه مند تامین اعتبارات مورد نیاز آن مورد توجه قرار دارد.

وی، تحقق تکالیف قانونی دستگاه‌های اجرایی در راستای تامین اعتبارات صدا و سیما را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبات مجلس شورای اسلامی دستگاه‌های اجرایی تکلیف دارند یک درصد اعتبارات هزینه‌ای خود صرف تولید برنامه برای فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی کنند که این مهم مورد توجه ویژه دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

[کد خبر:AJ23478]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب