آینه جم: فرماندار ماهشهر گفت: آتش سوزی در پتروشمی بوعلی بندرامام خمینی وسیع بوده و اگر مهار نشود امکان سرایت آن به سایر واحدها وجود دارد.

به گزارش آینه جم: منصور قمر در خصوص آتش سوزی در مجتمع پتروشیمی بندرامام خمینی گفت: این حادثه لحظاتی پیش رخ داد و اگر به سرعت مهار نشود احتمال سرایت آن به سایر واحدها وجود دارد. این آتش سوزی در واحد ۸۰۰۱ این پتروشیمی صورت گرفته است.

وی افزود: هنوز به صورت دقیق نمی توان از وسعت آتش سوزی خبر داد ولی خوشبختانه تاکنون هیچ تلفات جانی در این منطقه  نداشته ایم.

http://media.mehrnews.com/d/2016/07/06/3/2132968.jpg

قمر بیان کرد: اولین کاری که بعد از آتش سوزی انجام شد تخلیه کلیه کارکنان بوده به همین دلیل ما تلفات جانی نداشته ایم.

فرماندار ماهشهر عنوان کرد: از همه شهرستان های استان خوزستان خودروهای امداد و آتش نشانی در حال عزیمت به سمت منطقه هستند و یک فروند بالگرد آب پاش از استان بوشهر در حال رسیدن به ماهشهر و مهار آتش سوزی است.

 شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار در شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان، در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) واقع است.

این شرکت وابسته به شرکت ملی صنایع پتروشیمی است که در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در کنار بازار داخلی مشغول صادرات به کشورهایی نظیر آسیای شرقی، اروپا، امارات است. مجتمع پتروشیمی بو علی سینا در راستای اهداف کاری خویش استانداردها و گواهینامه هایی رانیز دریافت کرده است.

[کد خبر:AJ16746]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب