_images_newsimages_uploads_2015_9_19_15_9_71.jpg.jpgآینه جم ؛بعد از تعطیلی پروازهای سه شنبه فرودگاه جم، بالاخره تنها پرواز هفتگی این فرودگاه نیز تعطیل شد تا که تعطیلی یکی از قدیمی ترین فرودگاه های کشور رقم خورد!.

به گزارش آینه جم؛ برای بررسی عملکرد شرکت پالایش فجر جم در زمینه پروازهای این فرودگاه، مصاحبه راستین رئیس سابق شورای اسلامی شهر جم و جوابیه روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم که اواخر تیرماه در سایت خلیج فارس منتشر شد درج می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر جم: کاهش پروازهای فرودگاه جم

معین راستین در گفتگویی اظهار داشت: فرودگاه جم، بخش مهمی از شهر جم را به خود اختصاص داده است و از فرودگاه های قدیمی در جنوب کشور است که متعلق به وزارت نفت است و در سال های گذشته، در روزهای یکشنبه و سه شنبه دو پرواز به تهران داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم اضافه کرد: این فرودگاه در مجموع، خدمات بسیار محدود به شهروندان غیرشرکتی شهرستان جم ارائه می دهد و حتی محدودیت های زیادی برای ساخت و ساز به دلیل خط پروازی برای شهر جم به وجود آورده است.

وی ادامه داد: انتظار می رفت با حضور فرهنگ در مدیریت شرکت پالایش گاز فجر جم، در زمینه خدمات پرواز به مردم غیرشرکتی شهرستان جم، افزایش تعداد پروازهای فرودگاه به تهران و همچنین ایجاد پروازهایی به شهرهای دیگر مهم کشور، نیز گام هایی برداشته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر جم تصریح کرد: اما برخلاف انتظارات در زمینه افزایش تعاملات و برقراری خدمات به مردم غیرشرکتی جم در زمینه پروازها، اخیرا شاهد حذف پروازهای سه شنبه فرودگاه جم به دلایلی! هستیم.

معین راستین تاکید کرد: خواسته مردم جم به عنوان میزبان شایسته نفت و گاز و همچنین شوراهای اسلامی این است که تعاملات نفت با شهرستان افزایش یاید و این حذف پروازهای سه شنبه به هیچ عنوان برای مردم پذیرفتنی نیست.

وی در پایان تاکید کرد مردم و مسئولان و شوراهای اسلامی شهرستان جم، خواستار برقراری پرواز سه شنبه فرودگاه، افزایش تعداد پروازها، برقراری پروازهایی به شهرهای دیگر کشور و همچنین خدمات دهی به مردم غیرشرکتی جم است و شوراها، مردم و مسئولان نیز آماده همکاری هستند.

جوابیه:شرکت پالایش گاز جم در خصوص خبری به نقل از رئیس شورای شهر جم در خصوص کاهش پروازهای فرودگاه وابسته به این شرکت توضیحاتی ارسال کرد.

احتراما پيرو درج مصاحبه اي درتاريخ 29 تیرماه سالجاری به نقل از رييس محترم شوراي اسلامي شهر جم، با عنوان "فرودگاه جم پروازهایش را کاهش داد" به استحضار ميرساند؛

فرودگاه توحيد جم يكي از فرودگاه هاي متعلق به وزارت نفت به شمار می رود که مهمترین نقش را در جابجایی کارکنان شركت پالايش گاز فجر جم و مسافران منطقه برعهده دارد. اين فرودگاه در حال حاضر قابليت هاي زيادي در زمينه جابجايي مسافر دارد و انشا الله با حمايت هاي بي دريغ مهندس فرهنگ مديرعامل محترم شركت شاهد توسعه بخش هاي مختلف فرودگاه خواهيم بود.

اخيرا به دنبال عدم رضايت كاركنان وناتواني شركت هواپيمايي مورد قرارداد با شركت پالايش گازفجرجم در خدمات دهي مناسب و همچنين مشكلات ايجادشده در زمينه نشست وبرخاست هواپيماهاي مورد قرار داد، شركت پالايش گازفجرجم به فكر حل ريشه اي مشكل به وجود آمده بوده است و در حال حاضر نيز مسولين مربوطه با شركت هاي معتبر هواپيمايي در حال مذاكره هستند كه انشالله با همت مديرعامل اين مشكل مرتفع خواهد شد و كاركنان وساكنين منطقه با رضايتمندي بيشتر از پروازها استفاده خواهند كرد.

بدون شك حل اين مشكل يكي از دغدغه هاي مهم اين شركت بوده است و ايمني پرواز، خدمات دهي مناسب با شركت هاي هواپيمايي معتبر و رعايت شان ومنزلت كاركنان پالايشگاه ومردم منطقه نبايد قرباني برخي مسايل غير اصولي كرد.

اميدواريم به زودي روز سه شنبه هر هفته نيز مانند يك شنبه ها شاهد راه اندازي مجدد پروازهاي اين فرودگاه باشيم.

افزایش تعاملات، نگاه دولت تدبیر وامید/وزش این نسیم به شرکت فجر جم نرسید!

مصاحبه راستین عضو شورای اسلامی شهر جم حاوی نکات مهمی است اینکه این فرودگاه گرچه خدماتی به مردم شهرستان جم ارائه نمی کرد اما امیدوار بودیم با افزایش سطح تعاملات، خدماتی نیز به عموم ارائه دهد، روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم در جوابیه که دو ماه پیش در سایت های خبری منتشر کرد ابراز امیدواری کرد که مشکلات مرتفع می شود با گذشت حدود چندین ماه از کاهش پروازهای فرودگاه جم، متاسفانه همچنان مشکل فوق وجود دارد و حتی تنها پرواز هفتگی این فرودگاه نیز تعطیل شده است.

شنیده های خبرنگار آینه جم حاکیست برخی نفتی ها اصرار دارند و تلاش می کنند پرواز های فرودگاه جم کنسل شود به دلیل منافعی، پروازهای عسلویه بر پروازهای فرودگاه جم ترجیح می دهند.

با حضور دولت تدبیر و امید، تاکیدات وزیر نفت بر افزایش تعاملات شرکت های نفت و گاز با مناطق پیرامونی است، آیا نسیم تدبیر و امید هنوز به شرکت پالایش گاز فجر جم نرسیده است؟!.

عملکرد مهندس فرهنگ مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم که در سال دوم خدمت در این شرکت گازی است در این زمینه، زیر ذره بین سایت های خبری و افکار عمومی قرار دارد.

[کد خبر:AJ8243]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # مدیر 1394-06-29 13:17
با سلام ودرود فراوان بر مدیر سایت اینه جم...
بسیار سپاسگذاریم که این مشکل اساسی را مطرح کردین ،امیدوارم با اطلاع رسانی شما عزیزان و وپیگیری مسولان این موضوع حل شود،وگرنه مردم جم باید به دنبال راهکار اساسی باشند..
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # دانشجوی فرهیخته 1394-06-29 13:20
متاسفانه از بدو ورود جناب فرهنگ بارقه های نا امیدی در دل مردم جم به جای امیدواری به وجود آمده. نمیدان تا کی باید ادامه داشته باشه.مقصر ما خود جمی ها هستیم.از ماست که بر ماست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # جمی 1394-06-29 13:21
متاسفانه هیچ کدام از وعده های فرهنگ علمی نشده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # نسل اینده 1394-06-29 13:27
مسولان،دانشگاهی ان،فرهنگیان،وتم ام اقشار شهرستان جم خواهشمندیم در این زمینه تلاش کنید تا اینده گان این شهرستان به شما افتخار کنند،نه اینکه فقط ثمره الودگی برای شهر ما هست!!!!!!!چرا فقط الودگی!!!!!!!!؟ ؟؟؟؟؟!!چرا باید شهرستان ما اینقدر از شهرستان های دیگر عقب بماند، از نفتی و گازی ها هم بسیار بسیار گله مند هستیم ،ایا این انصاف هست فقط سهم ما از پالایشگاه الودگی،ونابودی طبیعت زیبای شهرمون هست؟؟؟؟چرا باید فرودگاه که از قبل در شهرستان مستقر شده وسابقه دیرینه دارد،برداشته شود،ایا حق ما این هست بجای اینکه فروذگاه ساخته بشه،برداشته شود!!!!!!!!!پس کجایییددد؟؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # شورا 1394-06-29 13:31
پروار نخواستیم.الودگی زیستیش خیلی خطرناکه.....
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # شورا 1394-06-29 13:32
بی توجهی مدیر عامل به شهرستان جم بر کسی پچشیده نیست.نماینده مردم اقای احمدی باید این بی توجهی را پاسخ دخد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # ناشناس 1394-06-29 13:33
فرهنگ ............... ............... ............... .........کاربر محترم به دلیل محدودیت دیدگاه شما قابل درج نمی باشد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # .ریز جوان 1394-06-29 14:39
چقدر از بچه های ریز تا شهرخاص در پالایشگاه مشغولند.حتی دیگه‌کار خدماتی هم به ما نمیدهند .فقط خودشون کار برای بچه های خودشون.در خانواده ما مهندس شیمی با پول کارگری پدرم ،حسابداری بیگار هستیم.کاش یکی از ما را می گرفتند.جهنم فرودگاه.فرودگاه می حواهیم برای چه.بهتر کع نعطبل بشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # دیپلم 1394-06-29 20:41
داشتن فرودگاه در شهرستان عسلویه کفایت میکند و چه بهتر است که فرودگاه تعطیل شده و زمین های آن صرف شهر سازی و آبادانی شود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # .معمار 1394-06-30 12:30
خروج فرودگاه از جم یک ‌ضرورت است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # شهرخاص 1394-06-30 17:21
درود بر آیینه لطفا در مورد جاده جم -پالایشگاه که به قربانگاه ماشین ها تبدیل شده هم مطلبی بنویسید.مدیر عامل پالایشگاه باید جوابگوی این همه قربانی باشد.در مورد موضوع مهم الودگی محیط زیست توسط پالایشگاه هم مطلبی بنویسید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # ،وحید 1394-06-30 19:50
جاده جم پالایشگاه هم که قبرنگاه است بنویسید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # جمی اصیل 1394-06-31 11:53
یکی بگه مدیر عامل فجر جم چه کار مفیدی برای جم انجام داده
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # ناشناس 1394-06-31 11:58
خیلی خیلی داره ضعیف عمل میکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # رضا 1394-07-07 17:10
مردم استان بوشهر خصوصا جم نمی توانند درست و حسابی از حق خودشون دفاع کنند چرا باید فرودگاه تعطیل بشه این یک عمران و ابادی برای جم بود مسولین دست به کار شن به هیچ عنوان پذیرفته نمیشه که فرودگاه تعطیل بشه مدیر عامل فجر کیه ؟ چرا این همه ضعیف عمل می کنه
به فکر مردم جم که نیست
حداقل به فکر کارکنان فجر باشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب