آینه  جم: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: سه پروژه شاخص ایمن سازی راه های استان بوشهر با اعتبار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

به گزارش آینه جم حمیدرضا حیدری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف رفع نقاط پرحادثه، ارتقای ایمنی عبورومرور و همچنین تعریض محورهای ارتباطی پروژه تعریض محور دیر- بردخون که از مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری است در دو قطعه پنج و ۱۰ کیلومتری و یک میدان در محورساحلی بوشهربه دیرحال اجرا است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: اعتبار این پروژه ۶۲۰ میلیارد ریال و دارای ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی است که باتامین اعتبار بموقع، تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و نقش بسزایی در ارتقای ایمنی این محور خواهد داشت.

حیدری پروژه دیگر ایمن سازی محورهای جنوب استان بوشهر را حذف پیچ‌های خطرناک جاشک دانست و اظهار داشت: این پروژه نیز از مصوبات نخستین سفر ریاست جمهوری با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال در دست اجراست که با توجه به شروع به کار عملیات اجرایی و پیشرفت مناسب، انتظار می‌رود طی دو سال تمام و این محور ایمن شود.

وی همچنین از اجرای باند دوم محور دیلم- بهبهان به طول چهار کیلومتر و اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پروژه پیشرفت مطلوبی دارد و با بهره برداری آن در پایان سال جاری، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی راه و کاهش سوانح جاده‌ای خواهد داشت.

[کد خبر:AJ40713]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب