IMG-20220429-WA0013.jpg

 

 

آینه جم/   سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به مناسبت روز قدس پیامی منتشر کرد.متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

امروز رژیم جعلی صهیونیسم یک غده سرطانی است که سالیان متمادی قبله اول مسلمین را اشغال کرده است و روز به روز بر زیاده خواهی‌های خود می‌افزاید.

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، نشانه دوراندیشی امام راحل (ره) برای محکومیت رژیم غاصب قدس شریف و حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده است تا برای همیشه در یاد و خاطره مسلمانان و عدالت خواهان جهان زنده بماند.

این روز تاریخی زمانی برای فریاد علیه رژیم تروریستی صهیونیست و سیاست‌های ظالمانه آمریکای جهانخوار و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و روز تجلی وحدت و همدلی برای رهایی قبله اول مسلمین جهان است.

حضور پرشور کارکنان مومن و ولایت مدار پارس جنوبی در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان زورگویان و اذناب بی ریشه آن‌ها در منطقه خواهد بود.

کارکنان روزه‌دار نفت، گاز و پتروشیمی و آحاد مختلف مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان‌های عسلویه و کنگان نیز همگام با ملت شریف ایران و تمام مسلمانان آزادی‌خواه جهان با حضور فعال در این آیین مهم و راهبردی شرکت خواهند داشت تا با نشان دادن همبستگی و همدلی و تبعیت از منویات حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر ثابت کنند تا برافراشتن پرچم مقدس اسلام بر بلندای مسجد الاقصی از پای نخواهند نشست.

سخاوت اسدی

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

[کد خبر:AJ38744]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب