شاهین شهرداری بوشهر باید یکشنبه ۲۵ مهر نخستین دیدار خود را در فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال برگزار کند.

آینه جم: فلکناز آتشی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر منصوب شد.

به گزارش آینه جم، عبداله کردگار سرپرست شهرداری بندر بوشهر و رئیس هیات مدیره باشگاه گفت: با توجه به استعفای مسعود مسیگر و توافق هیات مدیره با این استعفا، با تشکر از زحمات او در سال‌های اخیر، با تصمیم هیات مدیره باشگاه فلکناز آتشی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر منصوب شد.

او افزود: امیدوارم با بهره گیری از همه توانمندی‌های موجود و درایت مجموعه مدیریتی، فنی باشگاه و حمایت پیشکسوتان و هواداران، تیم شاهین شهرداری بوشهر بتواند نماینده‌ای شایسته برای استان بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور باشد.

شاهین شهرداری بوشهر یکشنبه ۲۵ مهر در نخستین بازی لیگ آزادگان باید میزبان شهدای قشقایی شیراز باشد.

اختصاص ۵ میلیارد به تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر

همچنین سخنگوی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: به دستور استاندار و همراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ۵ میلیارد تومان به تیم فوتبال شاهین شهرداری جهت این فصل ورزشی اختصاص یافت.

ایمان زندی نیا افزود: تمامی امکانات مانند باشگاه، زمین تمرین و اتوبوس نیز جهت حضور این تیم در لیگ آزادگان در اختیار باشگاه می‌باشد.

هنوز کادر فنی شاهین برای فصل جدید مشخص نشده، ضمن اینکه علاوه بر تاخیر زیاد برای شروع تمرینات، کمبود منابع مالی به دلیل عدم تیمداری شهرداری چالش مهم این تیم در فصل جدید لیگ آزادگان می باشد.

[کد خبر:AJ36999]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب