آینه جم: نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم جبران عقب‌افتادگی استان بوشهر گفت:‌ نیازمند استاندار بومی و جهادی هستیم.

به گزارش آینه جم به نقل از مهر؛ غلامحسین کرمی در ارتباط با انتخاب استاندار بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی است ولی همچنان از بسیار از امکانات و زیرساخت‌ها محروم مانده است.

وی به چالش‌ها و مشکلات استان بوشهر اشاره کرد و با تاکید بر لزوم جبران عقب‌افتادگی‌ها تصریح کرد: استان بوشهر نیازمند استانداری است که شناخت کافی از استان، ظرفیت‌ها و نیازهای آن داشته باشد و بتواند این عقب‌افتادگی را جبران کند.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استانداری باید برای استان بوشهر انتخاب شود که با عزمی جهادی و انقلابی در وسط میدان کار باشد و همه تلاش خود را برای توسعه استان انجام دهد.

وی افزود: استاندار بوشهر باید بتواند در سطح ملی حرف استان را بزند و با عزمی جدی بتواند حرف‌های مردم را زده و منابع لازم را برای توسعه استان جذب کند.

کرمی با بیان اینکه استاندار بوشهر باید بر اساس شاخص‌ها انتخاب شود افزود: در نشستی که با وزیر کشور داشتیم بر لزوم انتخاب استانداری توانمند، شایسته، بومی، کارآمد و پرتلاش برای استان بوشهر تاکید کردیم.

لیستی از معرفی گزینه‌ها نداشته‌ایم

وی در مورد لیست‌های مطرح شده در مورد استاندار پیشنهادی نیز گفت: این لیست‌ها مورد تأیید ما نیست و تاکنون هیچ لیستی از سوی مجمع نمایندگان استان بوشهر منتشر نشده است. ممکن است گزینه‌ای هم در این لیست‌ها باشد که مد نظر مجمع هم باشد ولی تاکنون لیستی نداشته‌ایم.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان به همراه نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه استان نشست‌هایی را در این زمینه داشته‌ایم ولی هنوز به جمع‌بندی کامل نرسیده‌ایم.

وی تاکید کرد: همه تلاش ما بر این خواهد بود که استانداری توانمند انتخاب شود که بتواند زمینه توسعه استان و رفع مشکلات را فراهم سازد.

کرمی با بیان اینکه در انتخاب استاندار به توانمندی نگاه می‌کنیم و کاری به حزب و جناح نداریم افزود: باید استانداری انتخاب شود که عزمی جهادی و رویکردی انقلابی داشته باشد و هدفش توسعه استان و رضایت‌مندی مردم باشد.

وی در مورد سوالی در مورد سن و سال و جوانی استاندار آینده بوشهر نیز گفت: سن یک عدد و رقم است و فاکتور مد نظر ما نیست و استاندار باید توان انجام فعالیت و کار و تلاش برای مردم را داشته باشد.

[کد خبر:AJ36731]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب