آینه جم: استاندار بوشهر گفت: زمان قطعی برق در استان بوشهر از هزار و ۲۳ دقیقه در سال ۹۰ به ۲۲۶ دقیقه در شرایط فعلی رسیده است.

میزان قطعی برق در استان بوشهر یک چهارم شد

به گزارش آینه جم، عبدالکریم گراوند  در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: انتخابات اهمیت بسیار زیادی دارد و میدان رقابت و جابجا شدن قدرت با رأی مردم افتخار نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه توجه به اصول و رعایت اخلاق و انصاف در انتخابات یک ضرورت است افزود: امید آفرینی، بیان و یادآوری کارها، خدمات دولت و نظام از جمله ابزاری است که می‌تواند مردم را به پای صندوق‌های رأی بکشاند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در این دولت نباید نادیده گرفته شود ادامه داد: باید با بیان تلاش‌ها و دستاوردها مردم را امیدوارتر کرد تا حضوری گسترده‌تر پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم و دوازدهم اقدامات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است بیان کرد: همه باید برای موفقیت دولت سیزدهم تلاش کنند چرا که اگر دولتی موفق نشود آسیب آن به همه آحاد جامعه می‌رسد.

گراوند تاکید کرد: گفتمانی معقول، منطقی و پذیرفتنی است و می‌تواند در رابطه با تقویت بنیان‌های این کشور کارساز باشد که امید ایجاد کند پس افراد به جای سیاه نمایی برنامه خود را با قوت اعلام کنند.

وی از کاهش قطعی برق در استان بوشهر به یک چهارم طی ۱۰ سال اخیر خبر داد و اضافه کرد: هنوز هم مشکلاتی را شاهد هستیم ولی تلاش شده تا بهترین کارها در زمینه تأمین آب و برق مردم استان بوشهر انجام شود.

استاندار بوشهر در خصوص مناظره‌های تلویزیونی افزود: خدا هدایت کند کسانی را که پایه گذاری خوبی در حوزه مناظره‌ها نکردند و رفتند و مناظره‌ها را به سمتی بردند که امروز به ابزاری برای تخریب و بداخلاقی در کشور تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: در زمان انتخابات همه چیز فراموش می‌شود و تنها چیزی که در ذهن‌ها باقی می‌ماند سیاه نمایی است که این بزرگترین جفا در حق کشور، نظام و انقلاب است.

گراوند تاکید کرد: بالاخره دولت‌های مختلفی با تفکرات مختلفی آمده و رفته‌اند و هر کسی خدمتی کرده هرچند ممکن است نقاط قوت و ضعفی هم وجود داشته باشد، ولی سیاه و سفید دیدن عملکردها در شأن یک جامعه دینی که معتقد است فردا باید در پیشگاه خدا پاسخگو باشد نیست.

وی با اشاره به اقدامات دولت گفت: اگر عملکرد دولت اول تدبیر و امید مناسب نبود تکرار نمی‌شد و تکرار دولت به دلیل عملکرد و موفقیت‌های بزرگی بود که در عرصه‌های مختلف خلق کرد.

[کد خبر:AJ36077]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب