4546092.jpg

 

آینه جم-کتاب تصویربرداری تشخیصی - رادیولوژی و طب هسته‌ای که توسط مجید اسدی دانشمند پزشکی هسته‌ای بوشهری به رشته تحریر در آمده است رونمایی شد.

به گزارش آینه جم، کتاب تصویربرداری تشخیصی - رادیولوژی و طب هسته‌ای که پروفسور مجید اسدی به‌عنوان یکی از سه ادیتور اصلی کتاب است و توسط انتشارات وایلی که معروف‌ترین ناشر کتب پزشکی جهان به چاپ رسیده است، رونمایی شد.

این اثر ارزنده علمی شامل ۳۲ فصل و حدود ۹۰۰ صفحه و حاوی بیش از ۶۰۰ تصویر رنگی است و در این کتاب تمام مباحث مربوط به روش‌های تصویربرداری پیشرفته و حتی استفاده از هوش مصنوعی در تصویربرداری را نیز در بر می‌گیرد.

این کتاب که مرجع رادیولوژی و پزشکی هسته‌ای است توسط تیم سه نفره‌ای شامل دو نفر از اساتید بخش رادیولوژی دانشگاه USC کالیفرنیا آمریکا و بنده با مشارکت ۱۵۰ متخصص مطرح و تراز اول این رشته در جهان به نگارش درآمده است و در سراسر جهان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب «تصویربرداری تشخیصی - رادیولوژی و طب هسته‌ای» رونمایی شد

پروفسور مجید اسدی رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای بوشهر درباره اهمیّت این کتاب بین‌المللی پزشکی گفت: با استناد به نظرات و پیشنهادات متخصصان پزشکی جهان، استفاده از کتاب تصویربرداری تشخیصی - رادیولوژی و طب هسته‌ای که شامل آخرین روش‌های تصویربرداری، تصاویر بالینی و اطلاعات بیشتر درباره تشخیص و درمان بیماری‌ها است را به همه متخصصان پزشکی، دانشجویان پزشکی و کسانی که به تصویربرداری پزشکی علاقه‌مند هستند، توصیه می‌کنم.

پروفسور مجید اسدی از دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دارای مدارک تخصص در رشته طب هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی و فلوشیپ پت سی‌تی از دانشگاه استنفورد و هاروارد آمریکا است و تاکنون هفت کتاب بین‌المللی و نیز بیش از ۳۰۰ مقاله بین‌المللی و داخلی را به چاپ رسانده است.

این دانشمند پزشکی هسته‌ای بوشهری، استاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، عضو وابسته فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، عضو بورد شورای تصویربرداری انجمن پزشکی هسته‌ای و انجمن قلب هسته‌ای آمریکا و رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج‌فارس است.

کتاب «تصویربرداری تشخیصی - رادیولوژی و طب هسته‌ای» رونمایی شد

 
[کد خبر:AJ41876]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب