14011011000134_Test_PhotoN.jpg

 

آینه جم- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: در طول ۵۰۰ کیلومتر ساخت راه آهن بوشهر به شیراز، پیمانکار ۷۰ تا ۸۰ درصد مسیر مشخص شده که امیدواریم هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی آن آغاز شود.
 
به گزارش آینه جم؛ خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: یکی از خبرهای خوش برای استان بوشهر و کشور، صدور مجوز ساخت یکی از کریدورهای ریلی اصلی ایران است که بوشهر را به شبکه اصلی ریلی کشورمتصل می‌کند.
وی با بیان اینکه به دستور رهبر انقلاب اعتبار اجرای این طرح تامین شده است، تصریح کرد: اجرای بخشی از طرح در گذشته آغاز شد که به دلیل کمبود منابع مالی در سال‌های گذشته به کندی پیش رفته است و با دستور رهبر انقلاب و عزم جزم دولت برای به نتیجه رساندن آن، مناقصات برگزار شده و پیمانکاران قطعه قطعه نیز تعیین شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور تصریح کرد: بخشی اندکی از طرح مانده که تا ۳ ماه آینده پیمانکاران آن مشخص می‌شوند.
خادمی خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک کار در سرتاسر این محور ریلی شروع شود و عملیات اجرایی با دستور رئیس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی به صورت رسمی انجام شود.
[کد خبر:AJ41862]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب