61595897.jpg

 

 

آینه جم-معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر گفت: در آستانه سفرهای نوروزی، تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای حامل مواد سوختی در محورهای استان تا ۱۴ فروردین سال آینده ممنوع شد.

به گزارش آینه جم؛ مهدی شهابی پنجشنیه ۲۵ اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه پیش بینی می شود سفرهای نوروزی به دلیل تقارن با ماه رمضان، زودتر شروع می‌شود، به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و افزایش ایمنی در جاده‌ها، تردد وسایل نقلیه سنگین از امروز (۲۵ اسفند ۱۴۰۱) لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در برخی محورهای استان ممنوع است.

وی ادامه داد: براساس هماهنگی با پلیس راهور ناجا، تردد انواع کامیون و کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت ۷ روز پنجنشبه ۲۵ اسفند تا پایان روز ۱۴ فروردین سال آینده در محورهای اصلی استان ممنوع است.

شهابی در خصوص محدودیت در محور دالکی- کنارتخته به عنوان شریان ارتباطی استان های بوشهر و فارس افزود: تردد نواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملین مواد سوختی از ۲۴اسفند سالجاری تا پایان ۱۴ فروردین ممنوع است.

به گفته وی، در محور ساحلی بوشهر- بندریگ- گناوه نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استنثا حامین مواد سوختی از ۲۶ اسفند امسال تا ۱۴ فروردین سال آینده ممنوع است

[کد خبر:AJ41205]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب