IMG-20220823-WA0008.jpg

 

 

 

آینه جم-شهردار جم خبر از افتتاح و کلنگ‌زنی سه طرح عمران شهری با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان همزمان با نکوداشت روز جم و بهار طبیعت داد.

 

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جم؛ حسین‌زاده شهردار جم گفت: همزمان با نکوداشت روز جم و بهار طبیعت افتتاح پروژه‌های جداره سازی و کف‌سازی بافت قدیم و پارک خانواده و همچنین کلنگ‌زنی موزه تاریخ و فرهنگ شهر جم با اعتباری به مجموع ۲۸ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

 

شهردار جم افزود: در راستای توسعه فضای سبز و بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم از محیط مفرح و شاد، پروژه احداث پارک خانواده در محله فرودگاه توسط شهرداری آغاز شده که همزمان با پیشرفت احداث این پارک و به منظور استفاده جوانان و خانواده ‌ها از محیط ورزشی آرام، احداث پیست اسکیت و محوطه سازی اطراف پارک با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که در مرحله افتتاح و بهره برداری می باشد.

 

حسین زاده در ادامه با اشاره به ساماندهی محوطه تاریخی حمام محمد‌علی خان پریشان و آرامگاه فاضل جمی اظهار داشت: کف‌سازی و جداره سازی این محوطه با اعتبار نزدیک به ۷ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری می‌باشد.

 

حسین زاده خاطرنشان کرد: با توجه به فرهنگ، تاریخ و آداب رسوم غنی شهر و شهرستان جم، نبود محیط و موزه تاریخ و فرهنگ جم به شدت احساس می‌شد، از این رو شهرداری‌ و‌شورای اسلامی شهر جم در راستای حفظ، نگه‌داری و ثبت آثار، فرهنگ و تاریخ جم اقدام به ساخت موزه فرهنگ و تاریخ جم خواهد کرد که همزمان با نکوداشت روز جم و زادروز عالم فرزانه حضرت آیت‌الله فاضل جمی با اعتبار نزدیک به ۷ میلیاد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

[کد خبر:AJ41197]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب