162214563714-96.jpg

 

 

آینه جم : پس از اظهارات استاندار فارس که درباره حجاب کارمندان گفته بود «کسانی که نمی‌توانند در چارچوب حرکت کنند، مرخصی بدون حقوق بگیرند» و نامه دادستان مشهد به فرمانداری مبنی بر عدم ارائه خدمات به افراد بدحجاب در اداره ها و بانک ها، فرماندار بوشهر هم درباره حجاب در ادارات خط و نشان کشید.

به گزارش آینه جم ؛ فرماندار بوشهر با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب با هیچکس و هیچ مدیری تعارف نداریم گفت: باید اتاق خانم ها و آقایان در کلیه دستگاه‌های اجرایی جدا باشد و هیچ همکار خانمی نیز نباید در شورای اداری شهرستان بدون چادر حضور یابد، هر مدیری که کوتاهی کند او را عزل خواهم کرد.

                             تصویری از جلسه امروز فرمانداری بوشهر

به نوشته چغادک نیوز، صالح رحیمی در شورای اداری شهرستان بوشهر ادامه داد: هرکس می خواهد از من شکایت کند برود شکایت نماید. ما اجازه نمی‌دهیم دشمن بخواهد از این حوزه سوء استفاده نماید و حجاب بانوان بدین گونه باشد چرا که در این کشور شهید داده و خون داده ایم.

وی عنوان داشت: من به عنوان فرماندار شهرستان بوشهر روی این مقوله جهت دفاع از ارزشهای دینی ایستاده ام و از همین رو ابتدا از خودمان شروع کرده ایم و بعد دستگاه‌های اجرایی را مقید نموده و به اصناف خواهیم رفت و سپس به یاری حق در جامعه به اصلاح خواهیم پرداخت.

فرماندار بوشهر گفت: باید در جلسه بعدی شورای اداری، همکاران مرد و زن باید جدا باشند. همچنین خانم سعیدی از فعالین عفاف و حجاب را به عنوان مشاور گذاشته ام که تیمی تشکیل دهد و در این خصوص همکاری و هماهنگی های لازم را انجام دهد.

در این نشست قاسم خواجه بجای مسعود شیرافکن به عنوان معاون برنامه ریزی فرمانداری منصوب شد.

[کد خبر:AJ39271]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب