0000000000000000000000000000003389Pogc.jpg

 

آینه جم: شرکت نفت و گاز پارس درباره مرگ یکی از کارکنان این شرکت در عسلویه که گفته می‌شود بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده است، توضیح داد.

به گزارش آینه جم، در یکی دو روز گذشته فوت یکی از کارکنان شرکت نفت و گاز پارس در عسلویه بر اثر خودکشی در فضای مجازی استان بوشهر خبرساز شد.

در برخی مطالب منتشر شده آمده بود که این فرد در دست‌نوشته‌ای انگیزه خودکشی را مشکلات ناشی از حقوق و نابرابری در محیط کار عنوان کرده است.

روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس امروز در اطلاعیه‌ای با تسلیت درگذشت این کارمند به خانواده و همکاران، نوشته است: «انتشار اخباری به دور از واقعیت در فضای مجازی از علل این حادثه ناگوار، ما را بر آن داشت تا توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی ارائه کنیم».

در این اطلاعیه آمده است: «مرحوم جواد حاجت‌پور متولد سال ۱۳۶۲، دارای مدرک کارشناسی مدیریت امور گمرکی از دانشگاه علمی و کاربردی عسلویه، متأهل و دارای یک فرزند، به عنوان سرمهماندار در کمپ اقامتی شیرینو مشغول به کار بوده است. بر اساس مستندات موجود، مجموع خالص دریافتی حقوق و مزایای شغلی مرحوم حاجت‌پور ماهانه نزدیک به ۱۰۰ میلیون ریال بوده و در آخرین پرداختی، حقوق شهریورماه خود را مطابق با ماه‌های گذشته در موعد مقرر از شرکت افق ماندگار جنوب (پیمانکار طرف قرارداد شرکت نفت و گاز پارس) دریافت کرده است، بنابراین به نظر می‌رسد علت وقوع این حادثه تلخ را نباید در حقوق پایین یا عوامل مربوط به محیط کار جستجو کرد».

در اطلاعیه شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به اینکه این کارمند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی و نیز بیمه تکمیلی بوده، آمده است: «با این حال، علت این ضایعه ناگوار توسط مراجع ذیربط در حال بررسی و ریشه‌یابی است و این شرکت خود را به ادای تمامی حق و حقوق قانونی به خانواده ایشان متعهد می‌داند».

منبع:باشگاه خبرنگاران

[کد خبر:AJ37118]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب