drrer.jpg

 

آی

 

 

آینه جم- افشین پریشان در دوره چهارم و پنجم شوراها، کاندیدا شورای شهر جم شد و در هر دو دوره با رأی و قاطع و سه هزار رأی ، راهی پارلمان شهری جم شد.


پریشان روز گذشته در مناظرات انتخاباتی تأکید کرد تک رأی خیانت به شهر جم است نکته قابل تأکید این است پریشان در تمام جلسات خانگی و رایزنی های انتخاباتی تأکید بر انتخاب ۵ عضو در تعرفه های انتخاباتی داشته است، خیلی ها معتقدند پریشان عملکرد خود در دوره های قبلی شورای شهر را تأیید می کند و مطمئن است با این عملکردها مجددا راهی شورای شهر می شود، پس با این اظهارات تأکید دارد در کنار خودش؛ ۴ کاندیدای شاخص نیز عضو شورای شهر شوند؛ پریشان دلسوز شهر خود است با این تجاربش درک می کند ۵ عضو توانمند در شورای شهر نعمت بزرگی برای شهرستان است.


پریشان برای حضور مجدد در شورای شهر جم چه وضعیتی دارد؟


اولین موضوع این است این عضو فعلی شورای شهر جم آرای سنتی خود را حفظ کرده است اینکه آرای پریشان در دوره پنجم از چهارم بیشتر شده نشان از حفظ آرای همیشگی خود است و در کنار این آرای سنتی ، طرفدارانش نیز بیشتر شده است.


حذف نام پریشان از رقابت های انتخاباتی و بازگشت مجدد به انتخابات تا ساعاتی بحث داغ شبکه های اجتماعی جم بود و به نوشته یکی از رسانه های جم شوکی به فضای اجتماعی جم بود این تائید می کند حذف یا حضور پریشان در انتخابات شورای شهر جم ، معادلات را تغییر می دهد این نشانه تأثیر گذاری وی بر فضای سیاسی اجتماعی جم است، قطعا حرکت های سیاسی و اجتماعی منتقدانی نیز دارد که طبیعی است.


موضوع بعدی که در فضای عمومی جم مطرح است شجاعت و جسارت پریشان در اظهارنظر و پیگیری امورات است، در فضای کنونی کشور که خیلی از مدیران محافظه کار هستند قطعا این جسارت می تواند امتیاز مثبت باشد کما اینکه در سال‌های گذشته برخی مصاحبه های جسورانه افشین پریشان توانسته به سود شهرستان تمام شود.


پریشان سعی کرده در کنار عضو شورای شهر؛ در برنامه های فرهنگی و مذهبی نقش خود را به خوبی ایفا کند این حضور فعال در برنامه های فرهنگی و مذهبی سبب شده روز به روز حامیانش نیز بیشتر شود و در گروه های مجازی طرفدارانش نیز، متن های مختلف حمایتی از اقشار مختلف مردم منتشر می شود.


پریشان برای کارکنان صنعت نفت نیز عضوی مطلوب است چرا که در سال‌های گذشته خیلی از موضوعات که به ضرر شهرک های مسکونی جم و یا کارکنان نفت بوده از حق ایشان دفاع کرده است.


در نظرسنجی ها حکایت از حضور مجدد پریشان در شورای شهر جم با رأی قاطع است اما انتخابات هر نتیجه ای داشته باشد افشین پریشان تا سال‌های آینده بخش لاینفک معادلات سیاسی و اجتماعی جم خواهد بود، چرا که خود خواسته با توانمندی هایش در کنار مردم باشد و مردم نیز حامی دلسوزان شهر خود هستند.

[کد خبر:AJ36038]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب