IMG-20220329-WA0042.jpg

 

 
 
آینه جم- ابراهیم قیصری:  یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته پیرامون اطلاع رسانی پیشرفت های مملکت و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین دفاع از ارزشها و آرمان های نظام است و حرکت در این مسیر را جهاد تبیین نامیدند. 
دشمن در میدان جنگ تبیین و در عرصه تهاجم فرهنگی و اقتصادی  ، هجمه گسترده ای را آغاز نموده است ، نوع هجوم دشمن در این میدان کوچک نشان دادن نقاط قوت و پیشرفت کشور  و پنهان کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است .
از  سالهای گذشته رسانه های وابسته به غرب تلاشهای بسیاری کردند نشان دهند حکومت جمهوری اسلامی موفق نخواهد بود و در این مملکت پیشرفتی رخ نداده است و با این امواج مایوس کننده ، به دنبال ناامیدی در قشر جوان جامعه هستند این بمباران ناامیدی و یاس توسط شبکه های اجتماعی وابسته به بدخواهان نظام  سبب شد رهبری جهاد تبیین را مطرح کنند. 
یکی از افتخارات کشور که قطعا سبب امیدآفرینی و نشاط می شود و در جنگ تبیین قطعا سبب پیروزی خواهد شد  صنعت پرافتخار پتروشیمی کشور است. 
بیش از ۳۰ مجتمع کوچک و بزرگ پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی ایجاد شده و یا در حال ساخت است مجتمع هایی که در تولید محصولات پتروشیمی و ارزآوری موجب تحسین شده اند و حتی رهبری در سفر به عسلویه آنرا جهاد اقتصادی نامیدند.
تبیین و اطلاع رسانی این دستاوردهای بزرگ توسط  مهندسان جوان صنعت نفت و پتروشیمی کشور در شرایط تحریم های ظالمانه غرب مایه افتخار هر ایرانی است
پتروشیمی ها  علاوه بر تولید محصولات پتروشیمی ، صادرات و ارزآوری در زمینه مسئولیت های اجتماعی نیز گام هایی برداشته اند؛ گرچه توقعات مردم میزبان برآورده نکرده اند اما کمکهای به منطقه داشته اند که بررسی این موضوع خارج از هدف این یادداشت است. 
سوالی که مطرح است سهم  شرکت های پتروشیمی در جهاد تبیین چقدر است؟  
نگارنده معتقد است شرکت های پتروشیمی به عنوان نماد پیشرفت کشور و امیدآفرینی نقش بسزائی در جهاد تبیین باید ایفا کنند. 
در سال جدید مدیران عامل و روابط عمومی شرکت های پتروشیمی با استفاده از  ظرفیت های رسانه ها باید پیشرفت ها و موفقیت های  صنعت پتروشیمی و خدمات آنان را تبیین کنند این اطلاع رسانی و تبیین  قطعا سبب امیدآفرینی و نشاط خواهد شد.
در منطقه پارس جنوبی تعدادی از روابط عمومی ها،  تعامل خوبی با رسانه ها برقرار کرده اند و دستاوردهای شرکت خود را در رسانه ها مطرح میکنند برخی روابط عمومی نیز از قافله جهاد تبیین بازمانده اند که نیاز است براساس منویات رهبری و سیاست جدید وزارت نفت در زمینه اطلاع رسانی موفقیت های شرکت های پتروشیمی اقدام کنند .
[کد خبر:AJ38486]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم

کانال تلگرامی پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم