0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000abbaskamali2.jpg

 

آینه جم: عباس کمالی-این روزها زمزمه تغییر فرمانداران در استان بوشهر مخصوصا حوزه جنوبی استان قوت گرفته و شهرستان های جم‌، دیر، کنگان و عسلویه دست خوش این تغییرات هستند.


عبدالله نادری از جنوب استان به مرکز و فتح الله نوروزی و عبدالنبی یوسفی در همین حوزه جابجا می شوند.
نوروزی حدود سی و یکماه در جم به عنوان مقام عالی دولت خدمت کرد و در این مدت به خوبی توانست میزان رضایت مندی مردم از دولت را افزایش دهد.
به گونه ای که در انتخابات ریاست جمهوری، درصد آراء دولت تدبیر و امید نسبت به دوره اول افزایش محسوسی داشت.
یکی دیگر از نشانه های رضایت مندی مردم در دو انتخابات مجلس و شوراهای شهر و روستا نمود پیدا کرد که هم حضور و مشارکت مردم به حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات شد و هم اعتماد به طیف حامی دولت حاصل گشت.
با نگاهی گذرا بر عملکرد فتح الله نوروزی دلایل این دستاورد مهم مشخص می شود.
اولین بازخورد، اعتماد و اعتقاد به خرد جمعی در وجود نماینده عالی دولت بود.
که وی به خوبی از تمامی اقشار جامعه و تفکرات مختلف در برنامه ریزی ها و پروژه ها استفاده می کرد.
شوراها، دانشجویان، بازاریان، فرهنگیان ، دانش اموزان ، رسانه ها و... همیشه طرف مشورت وی بودند.
صداقت و مردمی بودن در کنار پیگیر بودن از معاون سابق فرمانداری گناوه شخصی ساخت که محبوب مردم جم شد که امروز هر کس خبر رفتن وی را می شنود، ناراحت می شود و به هر طریقی سعی می کند مدیر ارشد استان را از این جابجایی منصرف کند.
چند بعدی بودن نوروزی در برنامه ریزی های کلان یکی دیگر از رموز موفقیت وی می باشد.
از پروژه مهم دانشکده فنی مهندسی جم به عنوان پیشانی علمی و آموزش عالی شهرستان با تمام قوا حمایت کرد.
که اگر نبود مردی مانند نوروزی بدون شک این مرکز علمی از جم رفته بود. وی برای اولین بار در کمیته برنامه ریزی اعتبارات شهرستان برای این مرکز علمی ردیف اعتباری مشخص نمود.
 تیم فوتبال پارس جنوبی جم دیگر خاطره شیرین مردم استان بوشهر و خصوصا شهرستان جم از فتح الله نوروزی است. که وی در جهت حمایت از تیم و همچنین برگزاری بازی های لیگ برتر در شهرستان جم‌ زحمات بسیار زیادی کشید.
اجرای فاز اول جاده جم به پالایشگاه، پیاده سازی طرح آبخیزداری شهرستان جم، رسیدن به مراحل نهایی خط آب سیراف جم، انقلاب مدرسه سازی در سطح شهرستان، بوستان های امید و زمین های متعدد چمن مصنوعی فوتبال و ... از شاخص ترین خدمات این سرمایه انسانی جنوب کشور و استان بوشهر به جم است.
در کنار خدمات یاد شده تحول در عمران شهری و روستایی، استفاده بهتر از ظرفیت نفت و گاز در توسعه شهرستان، پیشرفت پروژه انتقال آب از سد باغان به بخش ریز با مشارکت ۱۱۰ میلیاردی شرکت پالایش گاز فجر جم، توسعه مخازن آب شهری جم و ریز و انارستان و برقراری طرح نخبه پروری با همکاری منطقه ویژه
را می توان برشمرد.
در کنار خدمات عمرانی، خصلت مردمی بودن نوروزی در عمل نه در شعار، اثبات نمود که هرگاه مدیری در ارتباط با مرد صداقت پیشه کند، محبوب می شود. درب اتاق فرماندار به صورت روزانه به روی مردم باز بود و بر خلاف سایر نقاط استان، روز خاصی برای ملاقات مردم در نظر گرفته نشده بود.
تعامل سازنده با امام جمعه شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، همچنین ارتباط موثر با شوراهای شهر و روستا از دیگر دلایل موفقیت وی می باشد. بطوری که اکسیر، نوروزی و الماسی مثلث توسعه شهرستان در افکار عمومی جامعه شناخته می شوند.

خدمات فتح الله نوروزی به دیار جمشید تا ابد در قاب خاطرات مردم این سرزمین مانا خواهد بود.
آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش

 

Image result for ‫فتح الله  نوروزی جم‬‎

Image result for ‫فتح الله  نوروزی جم‬‎Image result for ‫فتح الله  نوروزی جم‬‎

[کد خبر:AJ23695]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # طالب مؤذنی 1396-10-16 20:34
درود بر عباس عزیز.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # شهروند 1396-10-22 22:31
متاسفانه ایشان فردی بود که ترس از دست دادن صندلی فرمانداری از او فردی فاقد اراده و قدرت تصمیم گیری ساخته بود وفقط به آدمهایی وصل بود که فکر میکرد می توانند در حفظ صندلی به او کمک کنند ودر مقابل آنها هم از ایشان استفادة میکردند ومردم فقیر و بی پناه جم رها شده ودر واقع وی فرماندار طبقه اشراف و ثروتمندان بود ما طبقه محروم جم خدا را شکر میکنیم که از جم رفت وی در مراسم تودیع یک کار زیر ساختی نداشت که بگوید صعود تیم فوتبال چه ربطی به وی داشت هر شخصی در فرمانداری بود این صعود انجام ميشد وامکانات لازم فراهم ميشد
اگر کامنت را نزاری و به اخلاق رسانه ای عمل نکنید مدیون مردم بی زبان جم هستید و اخلاق رسانه ای و جوانمردی را زیر پا گذاشته ای
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب