آینه جم:مراحل تدوین، آهنگسازی و جلوه های ویژه کامپیوتری «رسوایی ۲» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی به صورت همزمان دنبال می شود.

به گزارش آینه جم:مراحل تدوین، آهنگسازی و جلوه های ویژه کامپیوتری «رسوایی ۲» به کارگردانی مسعود ده نمکی به صورت همزمان دنبال می شود و این روزها امیر توسلی در حال ساخت و اجرای موسیقی این فیلم سینمایی است.


براساس شنیده ها، «رسوایی ۲» یک فیلم تخیلی متفاوت است که بعضی از صحنه های این فیلم برای اولین بار در سینمای ایران اتفاق می افتد. همچنین یک تیم ۵۰ نفره از کارشناسان ایرانی نزدیک به یک سال است مشغول اجرای تروکاژهای کامپیوتری این فیلم هستند که اطلاعات دقیقی در مورد آن منتشر نشده است.
با توجه به سنگین بودن بحث پست پروداکشن و جلوه های ویژه این فیلم سینمایی، «رسوایی ۲» احتمال دارد به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نرسد و اولین اکران آن نوروز ۹۵ در نظر گرفته شود.

«رسوایی ۲» دارای ماجراهای فرعی زیادی است و یکی از ماجراهای این داستان فرعی از این قرار است که «فردی به نام کامبیز با بازی رامین راستاد طی یک درگیری فیزیکی با پسری باعث کشته شدن او شده است و قرار است در محوطه چیتگر اعدام شود. حاج یوسف «اکبر عبدی» برای گرفتن رضایت نزد مادر کامبیز رفته است که در نهایت این مادر رضایت نمی‌دهد و قرار بر اعدام کامبیز می‌شود.
به گزارش مهر، اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا سحر قریشی، اسماعیل خلج و فخرالدین صدیق‌شریف، امیر نوری از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
[کد خبر:AJ9715]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب