آینه جم:فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در حادثه شب گذشته ایرانشهر و به دنبال به رگبار بستن خودروی گشت کلانتری توسط اشرار، یکی از مأموران انتظامی و یکی از شهروندان که فرهنگی بودند به شهادت رسیدند…

415263

به گزارش آینه جم: ، سرهنگ علی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در گفت‌وگوخبرگزاری فارس، درمورد آخرین جزئیات حادثه ایرانشهر اظهار داشت: شب گذشته در ساعت ۲۰ گشت کلانتری ۱۲ شهرستان ایرانشهر به سرپرستی رئیس کلانتری در کمربندی مکران ایرانشهر در حال گشت‌زنی بود.
فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: در این اثنا خودرو پژو ۴۰۵ به گشت کلانتری ایرانشهر نزدیک شده و آنها را رگبار می‌بندد.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه یکی از مأموران انتظامی ایرانشهر، گروهبان یکم حسینعلی سبحانیان به درجه رفیع شهادت می‌رسد.
سرهنگ جلیلیان به شهادت یکی دیگر از شهروندان در این حادثه اشاره و بیان داشت: یک فرهنگی به نام پرویز روشناس که در صف جایگاه سوخت‌گیری بود، مورد اصابت اشرار قرار گرفته و ایشان نیز به شهادت می‌رسند.
سرهنگ جلیلیان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مأمورانن در حال انجام کارهای اطلاعاتی و انتظامی هستند تا بتوان در کم‌ترین زمان این اشرار را دستگیر کرد.
گفتنی است پرویز روشناس آموزگار دبستان شهید کشوری شهرستان ایرانشهربود که۲۴ سال سابقه خدمت در کارنامه خود داشت.
انتهای پیام/

[کد خبر:AJ8776]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب