آینه جم:طبق نتایج نظرسنجی یک کانال خبری، وزیر صمت به عنوان یکی از ناکارآمدترین مسئولان در سال ۱۴۰۱ شناخته شد. در این نظرسنجی مردم از طریق کانال‌‎های مختلف داخلی و خارجی رای داده‌اند. اما این عضو کابینه دولت به عنوان ناکارامدترین مسئول شناخته شده است؟

به گزارش آینه جم به نقل از برترین‌ها؛هرچند این نظرسنجی‌ها مورد وثوق صد درصدی نیستند اما تقابل مجلس و فاطمی امین نیز موید ناکارآمدی وی است. او تنها وزیری است که فاصله بسیار کمی با استیضاح داشت. یکبار با نامه رئیس جمهور از استیضاح گریخت و بار دیگر با رای کمی از مهلکه جست.  

ناکارآمدترین وزیرِ سال، مشخص شد

از نظر عموم مردم فاطمی امین، وزیر صنعت خودرو شده است. این تلقی اشتباه از استراتژی غلط فاطمی امین در تمرکز افراطی بر حوزه خودرو نشات می‌گیرد؛ پس مردم عملکرد او را با متر صنعت خودرو اندازه می‌گیرند. وی در ابتدای دولت تصور می‌کرد مسائل اصلی صنعت خودرو را می‌شناسد و با برطرف کردن موانع برای خود محبوبیت و اعتبار دست و پا می‌کند اما تشخیص اشتباه مسائل و بکارگیری راه‌ حل‌های به کلی خطا، این فرصت را به تهدید تبدیل کرد.

ناکارآمدترین وزیرِ سال، مشخص شد

بنابراین امروز مساله خودرو برای مردم مهمترین مساله شده و فاطمی امین هم نتوانست این مشکلات را برطرف کند. لذا طبیعی است از نظر مردم او «ناکارآمدترین » باشد.

[کد خبر:AJ41255]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب