آینه جم ؛ دو مصوبه آبی برای شهرستان جم رهاورد سفر هیئت دولت به استان بوشهر بود

 

به گزارش آینه جم به نقل  از روابط عمومی فرمانداری جم ؛ فرماندار جم با تقدیر از حضور مردم پرشکوه مردم در استقبال از رئیس جمهور و وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید گفت: مردم فرهیخته ی شهرستان جم هم در انتخابات و هم بعد از انتخابات همراهی خود را با دولت تدبیر و امید اعلام کرده اند.
عبداله نادری با بیان اینکه مردم شهرستان جم با حمایت همه جانبه از برنامه های دولت تدبیر و امید ، راه را برای تحقق اهداف دولت در این شهرستان فراهم ساخته اند افزود: اقدامات بسیار خوبی از سوی دولت تدبیر و امید در شهرستان آغاز شده است که منشا تحولات بزرگی در شهرستان جم خواهد بود.
نادری نتایج حضور رئیس دولت تدبیر و امید در استان بوشهر را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: به حمدالله طرح های خوبی برای استان بوشهر مصوب گردید که می تواند به توسعه ی استان شتاب بیشتری بخشد.
نماینده ی عالی دولت به تصویب دو طرح بزرگ در حوزه ی آب شهر ستان جم  اشاره کرد و گفت: شهرستان جم در بخش تامین آب با مشکلات شدید مواجه است و سفره های آب این شهرستان نیز با کاهش شدید ذخایر روبروست.
عبداله نادری از تصویب 157 میلیارد تومان اعتبار در سفر هیئت دولت به استان بوشهر خبر داد و افزود: دو طرح انتقال آب به شهرستان جم با اعتبار 100 میلیارد تومان و نیز آبخیزداری با اعتبار 57 میلیارد تومان از مصوبات دولت در این سفر است.
فرماندار جم اظهار امیدواری کرد اجرای این دو مصوبه بتواند به حل کامل مشکل آب در شهرستان جم بیانجامد. 

[کد خبر:AJ4024]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم

کانال تلگرامی پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم